Wat is de waarde?

Iemand stuurde mij foto van dit horloge. Enige wat ik weet is dat het uit de jaren 30 komt, 40mm is, chronometer is en in NOS staat is.

Verkoper zou dit voor x duizend euro’s verkopen. Maar is dat realistisch?

1 like

‘NOS’ is geen aanduiding voor een ‘staat’ en die kroon is duidelijk flink gebruikt.

Wel een mooi ding, maar duizenden euro’s lijkt me niet realistisch.

3 likes

X duizend kan 2 of 48 zijn.of meer :sweat_smile:

Kan er geen Invicta-deel op het forum komen? :no_mouth::thinking::grin:

6 likes

Apart forum? Mag dat ook?

15 likes

Volgens mij rond de 6 duizend vraagt die ervoor. Niet dat ik dat ervoor neer zou leggen.

Die is rijp voor een GGZ instelling.

9 likes

Volgens mij rookt diegene hetzelfde wat Drex al eerder aan Hendrik verkocht. :rofl:

3 likes

Vervelend hè, dat ze met gesleten plating zo uit de fabriek kwamen :face_with_hand_over_mouth: Waarde zal grotendeels afhankelijk zijn van het uurwerk

3 likes

Ik zal dus moeten kijken of ik daar een foto van kan bemachtigen. :slight_smile:

Ik dacht dat dit kwam door de foto. Maar hij is dus niet NOS.

1 like

Als horologisch Joetjoeber had je dat zelf al moeten zien.:sweat_smile:

4 likes

Het kan zijn dat ik verkeerd kijk hoor. Ik meen messing te zien doorschijnen.

Hierom heb ik dus een broertje dood aan mensen die het over ‘in NOS staat’ hebben. Rode vlag. Het wijst me op semi-betrouwbaar volk dat inspeelt op het feit dat mensen als jij dan denken dat het horloge NOS zou zijn.

4 likes

Verkoper zegt: ongebruikt. Dus zou het NOS kunnen zijn.

Voor mij blijft die foto niet duidelijk. Kan ook schaduw zijn. Maar als het idd messing is dan is het gewoon zeker dat hij gebruikt is en dus niet NOS.

Maar je hebt gelijk. Deze term wordt te vaak misbruikt.

1 like

Wat is ie lelluk zeg.

1 like

Ik vind het zelf heel erg mooi. Heb het geld alleen niet ervoor over. :joy:

Eerlijk gezegd maakte ik een grapje omdat ik wist dat je zou reageren :slight_smile:
Het is mi ook geen lelijk horloge, het heeft wel wat.
Ik zou het alleen zelf nooit kopen en 6k… alsjeblieft hoor. Just say no. Drugs are bad mkay?

3 likes

New Old Stock maar dan toch een door GEBRUIK versleten kroon…

https://gfycat.com/creamytorngermanspaniel

2 likes

Kan ook 0,7 zijn.

1 like

Nog te veel.

1 like