Wat is de winkelprijs van deze modellen?

Gisteren zag ik een aantal Hamilton horloges in het centrum van Amsterdam. De modellen welke ik overweeg aan te schaffen waren er echter niet en ik had geen tijd om even binnen te stappen. Ik overweeg ook sterk ze in het buitenland te bestellen maar wil graag weten wat de winkelprijs is voor Nederland. Dit zijn de modellen:

Er zij toch wel Hamilton dragers? Ik lees dat de kast 42 mm is maar volgens mij moet dat 38mm zijn. Ik kan ook niet vinden hoe breed de bandaanzet is want als ik voor de rose gouden gaat moet die verschrikkelijke band met witte stiksels er wel af.

Ik kan het morgenvroeg even voor je nakijken.
Dan weet je het zeker.

Ik meen 695 voor de gehele stalen maar pin me niet vast

Wow - dat lijkt een goede prijs…! Ze zien er allebei erg fraai uit…
Leuk detail dat de “horizontale” lijnen van het datum-venster zich “richten” naar het centrum van de wijzerplaat…

Groet
Mark

695 is geen kattepis. Dan ga ik hem zeker uit de VS halen.

Sorry, ik heb me vergist.

Ik was in de war met de power-reserve die 795 kost.

Beide modellen die jij laat zien zijn 40mm groot en hebben een 20mm aanzet.
uurwerk is een 2824-2.
Ik heb hier alleen even de prijzen van 2006 liggen.
De normale stalen kost dan 425 euro en de rose gouden (pvd) kost 495 euro.

je hebt wel een 38mm Jazzmaster maar dat is geen viewmatic maar een quartz. Die kosten resp 295 en 325 euro.

let op, aangezien die prijzen van 2006 zijn weet ik niet of ze veel zijn verhoogd

Geen idee wat ie op Ebay kost, maar misschien gewoon eens kijken wat een juwelier voor je kan betekenen. Gewoon je dilemma voorleggen en open kaart spelen.

Kijk bijv. eens op amazon.com, daar staan ze ook. Het Rosé model is zo’n 575 dollar, zeg €400. Met het risico van invoerrechten (€80), zitten ze erg dicht bij de prijzen die Tom noemt. Zelf zou ik dan voor een Nederlandse juwelier gaan, zeker als ze iets met de prijs kunnen doen.

Groeten,

Martin

De rosegouden is 350 euro incl verzendingvia ebay. En de stalen is voor 230 euro te krijgen. Dat scheelt toch wel. Maar misschien moet ik eens de juwelier binnenstappen inderdaad.

hmmja, dat scheelt wel veel ja. Ik vrees dat een juwelier niet voor die prijzen kan leveren.

Zelf ben ik voorstander van het ‘stimuleren van de lokale economie’, en speciaalzaken.
Dus ik ga naar de plaatselijke Elektrozaak voor de TV, en een fotozaak voor mijn camera, en de juwelier voor een mooi horloge. Mits het niet veel duurder is!

Het zelfde geldt in mijn optiek voor nationale producten, indien mogelijk. Nu is een Philips TV redelijk vergelijkbaar met, pakumbeet een Sony, tussen een Van der Gang en een Alpha zit net wat meer :smiley:

Groeten,

Martin

Nou ze gaan wel heel hard. De stalen is niet meer te krijgen. GRRRRRRRR!!!

In Barneveld kan ik me herrineren, heb ik vd zomer ook een dealer gezien met Hamilton. Misschien heb je daar wat aan, als je in de buurt woont. Succes.

op bluedial.com zie ik die zilverkleurige voor 375 USD

Zijn idd erg mooi. Misschien kan HamilTOM wel een inkoopaktie met mooie korting regelen? :wink:

Hier nog een leuke link naar de review van de Jazzmaster. Potverdorie dit is toch wel een mooi horloge. En ja Henrik een inkoopactie zou mooi zijn. :smiley:
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=1495636&rid=0

Vanmiddag ben ik ze even goed gaan bekijken. Het rosé gouden model heeft een hele donkerbruine band. Op internetfotos leek dit zwart. In het echt ziet hij er supermooi uit. Ik denk dat ik hem toch maar bij een juwelier aanschaf. ALs de douane hem onderschept win ik misschien 50 euro en voor dat geld heb ik toch liever 2 jaar garantie in Nederland.

Kun je die 50 Euro er niet afkletsen met behulp van de internet prijzen?

Wie weet ik ga het wel proberen in ieder geval. We blijven hollanders natuurlijk. Overigens zijn die Hamilton horloges echt pareltjes hoor. In de toekomst wil ik ook nog wel een Jazzmaster Chrono hebben.

Ik heb maar even een mailtje gestuurd naar een dealer in Amsterdam en mijn dilemma uitgelegd. Ik heb om een korting van 10% gevraagd. Als ze akoord gaan ga ik hem daar kopen.

Zeer snelle en correcte mail terug gehad.

Geachte heer ,

bedankt voor uw e-mail. Leuk dat u zo enthousiast bent over horloges. Uiteraard willen wij deze enthousiasme belonen, echter wij kunnen geen uitspraken doen over kortingen, wij beginnen namelijk nooit een transactie met een korting, maar sluiten een transactie met een afronding. Wij kunnen uitsluitend in de winkels uitspraken doen over prijzen anders dan de adviesprijzen, daar nodigen wij u graag uit bij Ace & Spyer Juweliers op het Koningsplein. U bent er 7 dagen per week welkom en ik weet bijna zeker dat wij er prijs technisch uitkomen. Niet alleen willen wij vooruitstrevend zijn in service en kwaliteit, maar daarbij kunnen wij zeker concurreren met grijze handelaren die op internet actief zijn!
Met vriendelijke groet | Yours truly,

Volgende week maar even langs wippen.

Kijk! dat klinkt als een toezegging :slight_smile:

Succes,
Martin