Let op!
Voordat je hier een bericht plaatst is het goed om te weten dat:
het niet is toegestaan om hier een horloge aan te bieden voor verkoop;
dit geen taxatieforum is;
je account wordt verwijderd als je toch probeert om een horloge aan te bieden voor verkoop;
goede foto’s essentieel zijn als je een vraag hebt over de oorsprong of originaliteit;
niet iedereen die reageert of antwoord geeft, ook daadwerkelijk verstand heeft van jouw horloge.
Als je het bovenstaande hebt gelezen, haal deze tekst dan weg en plaats je bericht!
Lijkt van chinees/ oosterse origine.
Snelle zoektocht met Google lense levert een ander forum op waarbij de herkomst ook als vaag wordt beschreven.
Gebaseerd op deze bevindingen zou mijn conclusie zijn een goedkoop merkloos quartz horloge waarvan hoogstwaarschijnlijk een deel van de complicaties niet functioneren maar puur ter decoratie zijn.
Ik ken dit merk van inflight magazines van luchtvaartmaatschappijen (ik meen dat ze ook bij KLM in het verleden werden aangeboden). Quartz uurwerk. Prijs lag zo rond 150-200 Euro naar ik meen.
Hallo, ik heb een vraag totaal buiten dit, hoe plaats ik zelf posts? Ik heb begrepen dat ik nog geen post buiten dit categorie plaatsen omdat ik nog nieuw ben, maar ik dus niet vinden hoe ik op dit categorie een post plaats. Kunt u me de wegwijzer aub
Rechts bovenin staat “+ nieuw topic”. Daar op klikken en je kunt gaan typen.
Je bent pas nieuw hier, maar ik dacht dat een nieuw topic maken wel zou kunnen.
Maar let op. Alleen in het rode algemene gedeelte.
Wanneer je meer actief bent met lezen en reageren kom je op level 1 en kun je ook in de andere categorieën behalve off topic.
Ja nee dat zou ik op zijn minst wel weten haha, maar ik zie dus echt geen “+ nieuw topic” of iets anders wat er op duid dat ik een topic kan plaatsen. Is er misschien iets mis, ben ik nog niet geaccepteerd? Of moet er nog wat tijd overheen totdat ik zelf iets kan plaatsen?