Zie niet in wat dit voor een toegevoegde waarde heeft door een tekstje erop de zetten
Extra money bij doorverkoop G
Een kroontje erop maakt 'm ook 3x zo duur dus blijkbaar doet het toch wat
Commissioned in 2018 and delivered in 2019, the 32 pieces were never offered for public sale. Only active or ex-members of the 32 (The Royal) Squadron with verified service numbers, were offered the chance to purchase it – note that these were not gifts from the RAF, each member had to pay for their watch. And even among its members – which comprise of several thousand when including retired members – only 32 were lucky enough to receive a watch.
Soort HFLE dus
Don’t believe the hype
Stukje tekst er bij op de dial. Kan weer een spannend verhaal bij door het exclusief te houden voor een select groepje. Typisch marketingstrucje. Vind het zelf slim gedaan, want er zal weer een hype om ontstaan waardoor meer mensen naar Tudor gaan kijken en wellicht overgaan tot kopen, ongeacht of het dit model of het normale model is, want laten we eerlijk zijn; een verzamelaar zou best dit model willen hebben denk ik?
Ik zou graag de normale BB58 in het blauw willen, maar tot nu toe heb ik helaas nog andere prioriteiten.
Hmm, normaliter ben ik geen Tudor fan, omdat het logo me teveel aan een lachende nar doet denken, maar ik wil deze wel hebben. Weet iemand waar ik deze kan kopen? CH24 geef me helaas geen resultaten.
edit: helaas dus niet aan te komen. Had hem als investering wel willen hebben, maar ze zijn dus alleen uitgegeven aan 32 squadron (duh) leden. Ook Gassan zei me dat ik het maar beter op kan geven nu. Dit type horloge komt pas over tientallen jaren op de markt wanneer een van de leden is overleden en de familie geen passie heeft met horloges en het dan wilt verkopen. Tijd dus om een zoekterm in CH24 in te stellen lol.
Ik vind hem wel fraai. Hou er wel van…