Wat is dit voor horloge?

Hoi allemaal,

na een 2tal mooie horloges gekocht te hebben via het forum vernieuwde interesse in oude spullen die al jaren in de kast liggen zonder naar om gekeken te hebben.

Weet iemand wat voor een horloge dit is ? online niets kunnen vinden , behalve dat hij lijkt op een petit gerard horloge.

Ik heb al vaker Prestige dameshorloges gezien, dit is dan overigens wel de eerste die ik heb gezien met 14k goud aanduiding. Als ik jou was zou ik het horloge even laten testen of dit wel klopt, als de band en de kast inderdaad van goud is dan praat je toch al snel over een leuk bedrag. Als horloge (dames, quartz, onbekend merk) zelf is het niets meer waard dan de materiaalwaarde. Als het geen goud is (ook al meerdere keren meegemaakt) dan heeft het alleen emotionele waarde.

Na een rondje googelen was ik al verbaasd dat het een dames horloge bleek te zien. Had ik natuurlijk kunnen weten gezien het formaat, maar heb hem ooit van een oom gekregen. Hij zou idd van goud moeten zijn, binnenkort maar eens laten testen.

Thanks voor de info zover, mocht iemand nog iets meer weten dan hoor ik dat natuurlijk graag