Ik zag 'm op ebay en vond die “twee kroon” zo vreemd. Wie weet welke dit is en waar die tweede kroon voor is?
Landmaster toch??
Geen idee, als ik Seiko Landmaster in Google bij het plaatsjes zoeken invoer kom ik 'm niet tegen.
Ik heb 'm gevonden, de SNM037 oftewel Landmonster!
- Model SNM037
- 21 Jewel Self-Winding Automatic
- Solid Stainless steel Case.
- Soft black rubber diver’s strap.
- Precise self-winding Automatic Movement Cal.7S35.
- Orange dial with black hands and markers.
- Date window.
- Scratch resistant Hardlex crystal.
- Luminous hands and markers.
- Rotating black anodized bezel with white and orange markers.
- Case measures 43mm diameter by 15mm thick.
- Screw down crowns. Bottom crown rotating inner directional bezel.
- Signed screw down back
Dan weet ik wat ik gekocht heb 
Oef, dit zijn zeker twee schoonheden naast elkaar. Welke van de twee ik mooier vind? Geen idee. Ik vind dit een gewetensvraag! 
Is deze er ook met zwarte wijzerplaat en bezel?
Landmaster, de binnenring doet hetzelfde als een Atlas.
Jammer dat de pootjes anders zitten dan bij een 7s26 uurwerk, ik heb er wat wijzerplaten los van ingekocht om te modden…
SNM035:

Niet standaard maar vast wel door Robbie te maken?
Ik vind de ‘gewone’ mooier, vooral de band. De knoppen van de ander vind ik niet in verhouding met de rest van het horloge.
Ik denk dat hij bedoeld met zwarte wijzerplaat en zwarte bezel.
Ik vind deze prachtig en die andere (model) van kroon vind er zelfs speciaal aan.
Een beetje een apart model van Seiko en veel mooier dan het klassieke (afgezaagde) monster. Oei, wat zeg je nou Fred (:P)
Toch doen die twee kronen en het uiterlijk me een beetje aan de HAmilton Khaki lijn denken.
Ik heb 'm vandaag ontvangen. Erg leuk horloge maar niet meer dan dat. En omdat de horlogebankrekening vrijwel leeg is ben ik bang dat hij in no time op Horlogemarkt te vinden is 
Henrik Schreef:
Ik heb 'm vandaag ontvangen. Erg leuk horloge maar
niet meer dan dat. En omdat de horlogebankrekening
vrijwel leeg is ben ik bang dat hij in no time op
Horlogemarkt te vinden is
Jammer dat je niet de 035 hebt gekocht, ik heb wat leuke onderdeel uitwisselingen gezien met de 037 die best wel cool zijn.
mvg, Frans