Wat is dit?

Hallo kenners, dit was tot een uur geleden een zakhorloge met visser-afbeelding erop. Erg druk en echt zilver als je blind bent. Wijzers lagen eraf en het deksel was bijna afgebroken(binnenring is teflon ofzo). Ik heb de rest gedaan, daar ik gek ben op uurwerkjes.

Hij tikt perfect, alleen kan ik niet meer zien hoe laat het is, maar kan iemand me zeggen wat het voor een uurwerkje is?
Handopwinder/jewels 17 staat erin, verder niks erop of eronder.

Het wordt tijd dat je een nieuw fototoestel aanschaft, of mijm ogen worden minder. :wink:
Ik denk dat dit Chinees uurwerkje er wel op lijkt.http://cgi.ebay.co.uk/Retro-70s-Mens-Ladies-Skeleton-Mechanical-Pocket-Watch_W0QQitemZ260421214508QQcmdZViewItemQQptZUK_Jewellery_Watches_Pocket_Watches_Accessories_ET?hash=item3ca250612c&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1688|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A0|293%3A5|294%3A50
Groet Chris

Je ogen worden minder, duidelijk:)

Ehhh…een printer (fax, kopieermachine) en wat USB sticks :+

Hmm…al die USB-sticks, zou je eigenlijk een mooi kistje voor moeten hebben :slight_smile: (:smiley:

Jürgen Schreef:

Ehhh…een printer (fax, kopieermachine) en wat
USB sticks :+

Je vergeet de Walkie-Talkie’s :smiley:

ON TOPIC

Kan je aub wat meer foto’s posten, vanuit alle standpunten.
En waarom hang het werk verkeerd in de kast?!

Overigens ook een leuke plek om je kauwgom te plakken (:D(:smiley:

Ik pas me aan, geen usbfaxcopieerwalkietalkiesenz. Wel de gumgum om te fixeren.
Uit de hand in macrostand, moet toch maar eens een nieuwe halen, maar is Nikon van 3 jaar oud. Jullie kennen het wel, creditcardformaat.
Het uurwerkje staat niet verkeerd, maar als ik het niet dwarszet, kan ik het niet zien bewegen.