Wat is een eerlijke prijs voor breitling emergency chrono, 2600 euro?

Ben een beetje aan het rondkijken voor een breitling emergency chrono (a73321)

Nu weet ik dat ik op chrono24 kan kijken en heb ik natuurlijk ook gedaan. Maar internationale prijzen zijn toch wat anders dan waar hij hier gekocht kan worden.

Dus een vraagje aan de breitling kenners, wat is een eerlijke prijs voor een breitling emergency chrono (ik wil hem met zwarte wijzerplaat en stalen band)

Ik kan er 1 kopen van 9jaar oud voor 2600 euro, is dit een reële prijs?

Ik hoor het graag.

1 like

Internationale prijzen hoeven niet echt heel erg af te wijken van de prijzen hier. Je moet naar de prijzen in Europesche landen kijken, dan heb je een redelijk beeld.

Dan lijkt 2600 euro een redelijke prijs toch?

http://www.ebay.de/csc/i.html?rt=nc&LH_Complete=1&_nkw=breitling%20emergency&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m283

Had ik ook gezien, veel is prijsvoorstel of de niet chrono. Had gehoopt dat iemand hier beetje op de hoogte is van de prijzen en kan zeggen of dit een marktconforme prijs is.

Snap dat dit lastig is te zeggen, maar er zitten hier vast een paar breitling kenners.

Heb em een tijdje ook op mijn wishlist staan. Het lastige wisselen van de batterij heeft em eraf gehaald.

Ik zou ook Europees kijken (Duitsland, Benelux, UK) en dan kijken of ie het waard is. Als een retourtje erbij opgeteld even veel is als in Nederland zou ik em gewoon hier halen.

Heb hem nergens veel goedkoper gezien. Blijf het een stoer horloge vinden, heef me altijd aangetrokken en wordt nu toch wel erg serieus :slight_smile:

1 like