Wat is een goed horloge voor een relatieve beginneling.

Welles hij is gewoon gaaf, kan nog bij een paars Bugs Bunny Pak met Micky Mouse oren.

2 likes

:sweat_smile:

2 likes

Lees je überhaupt wel wat Piet vraagt? Liever geen duiker en wat suggereer jij?

Enthousiasme zullen we het maar noemen. :wink:

10 likes

Zou de tudor north flag een optie kunnen zijn?

3 likes

Ik kan je aanbevelen om goed hier rond te kijken, probeer wat bij de juwelier en als je een klik hebt koop deze dan. En vergeet niet, de rit naar je nieuwe horloge is de helft van het genot…

1 like

Oh haha overheen gelezen. Screende het even vlug en zag duiker geniet de voorkeur.

Dan is er maar een horloge dat met stipt op 1 staat.
De Omega Speedmaster Professional Man on the f***ing Moon :sunglasses:

6 likes

Je kan het ook zien als een pilotwatch

Je kleermaker belde. Ze willen dat overhemd gebruiken voor een uitzending van tussen kunst en kitsch.

23 likes

Is dat nou gejat uit het nieuwe vliegtuig van het koninklijk huis ? RLC goes roial.

1 like

Royal *

Sorry :flushed:

Tudor Black Bay 36 of 41

9 likes

Is een Nomos niet iets? Misstaat niet onder een pak vind ik :+1:. Een Ahoi is nog soort van sportief.

2 likes

Ik zou bijna zeggen een Grand Seiko!

Bijvoorbeeld: https://www.ten2two.nl/product/grand-seiko-sbgv223/

1 like

Een mooie vintage Omega Constellation …
Oh nee, die wil ik al …

Mooi midden in je budget (nieuw bij grijze dealer +/- 2500€) past een nieuwe colt. Mooi merk en door de sterielere plaat past deze toch bij een pak. Maar toch op en top toolwatch.

Door deze grijs te kopen zit je al op een lage prijs, veel gaan er van die colt’s niet af bij herverkoop…

3 likes

Of: https://www.pellikaantiming.nl/flying-dutchman-ll-zwart en nog wat anders leuks erbij. Of de GS en deze Pellikaan :sunglasses: lijkt me echt te gek onder een pak! Maar weet ik er nou van, ik loop nooit in pak :yum:

Tag Heuer Carrera Calibre 5

6 likes

Tudor Blackbay dan (even op de site kijken, ze noemen van alles BB). Heb je de keuze tussen 36, 39 en 41mm. Ook kan je voor de de blauwe plaat kiezen!
Succes met de keuze!

1 like

Nog een optie van Tudor vergeten,
De Heritage Ranger in 41mm

1 like