Ik mag voor mijn verjaardag 900 euro uitgeven aan een horloge.
Ik dacht aan een tissot seastar 1000.
Hebben jullie misschien nog andere suggesties?
Groet,
Max
Google eens Stowa Uhren of Hamilton watches.
Succes!
Iets van Junghans of Nomos?
Gr. Glenn
Junghans Max Bill? Meerdere typen dials.
bv.

De Seastar stond ook op mijn wish list. Vond deze echter niet klassiek genoeg.
Ben verliefd geworden op deze:
http://www.flickr.com/photos/92867366@N07/8442307638/
Jan-Willem vd Bosch
http://www.flickr.com/photos/92867366@N07/8442307638/]Untitled
by [url=http://www.flickr.com/people/92867366@N07/[/url], on Flickr
Bij Siebel 1450€ maar met een beetje zoeken voor rond de €1000 te vinden.
Succes!
Dat kan ik niet beantwoorden er is zoveel te koop!
Hallo en welkom,
zoals Floris als aangeeft, is er enorm veel te koop. De Tissot Seastar is best een goede optie, en als deze stijl je aanspreekt, dan moet je ook eens googlen op: “boutique diver”. Dit zijn duikhorloges van kleine onafhankelijke firma’s, die kleine series horloges maken en goede service bieden.
Veel succes en wijsheid.
Ik denk dat je al aardig goed zit met de seastar 1000 , mooi , degenlijk zwitsers horloge met goede prijs / kwaliteit verhouding , ook de blauwe accenten misstaan m niet. (tu) s6 met speuren verder
Hangt er helemaal vanaf welke type horloge je zoekt? Momenteel zou ik een mooie Meistersinger zoeken voor dit geld:D
Mauzer Schreef:
Hangt er helemaal vanaf welke type horloge je
zoekt? Momenteel zou ik een mooie Meistersinger
zoeken voor dit geld:D
+1 (tu)
Certina heeft een mooie duiker voor zo’n 600.
Seiko heeft een prachtige duiker (‘Shogun’) voor iets minder dan 900.
Tissot is mooi, persoonlijk vind ik de wijzers niet zo mooi. Maar, smaken verschillen!
Menno
Ik zou even doorsparen en voor een Longines Legend Diver gaan :).
Of gewoon de Hydroconquest.
Gr.
Han
Of een Apollon Chronograph

Longines Hydroconquest…

Tissot draag ik een warm hart toe, maar de huidige Seastar is mijn inziens redelijk karakterloos.
Of een kleine 100,00 erbij en een mooie Movado Datron. Van een plaatje af lijkt het allemaal zo zo , maar IRL erg fraai.
ticothijs82 Schreef:
Hallo en welkom,
zoals Floris als aangeeft, is er enorm veel te
koop. De Tissot Seastar is best een goede optie,
en als deze stijl je aanspreekt, dan moet je ook
eens googlen op: “boutique diver”. Dit zijn
duikhorloges van kleine onafhankelijke firma’s,
die kleine series horloges maken en goede service
bieden.Veel succes en wijsheid.
idd.
gezien je voorbeeld, gaan we er vanuit dat t een duiker moet zijn. nog een suggestie: steinhart triton.
misschien een idee om het ehbo lijstje van dit forum eens op te zoeken. daarmee kun je je wensen wat specifieker weergeven, waardoor wij weer met concretere suggesties kunnen komen. want met een budget van zo een 900 euro valt er een hoop te kiezen. bovendien kan een horloge van 500 misschien veel beter bij je in de smaak vallen dan eentje van 900.
Of toch maar een legend diver ;).
Ik heb zelf ook een Certina DS Action Automaat in de collectie zitten. Erg fraai duikhorloge, conform ISO6425.
Uurwerk is de welbekende ETA 2824-2.
Ik zou persoonlijk niet snel een meistersinger of zoiets kopen , heb niets met die merken , Tissot daarentegen vind ik wel een leuk horloge , de seiko vind ik te duur €900 , Longines is wel een mooi horlog en zou ik zeker in het achterhoofd houden .