Wat is een redelijke prijs voor deze Dugena?

That’s the question. Ik volg een Dugena chrono duiker uit de jaren '70, in redelijke staat. Ik heb geen idee wat de waarde ervan is, maar het lijkt we wel wat.
Tips, adviezen?

Alvast bedankt.

O ja, op eBay. Doos zit er ook nog bij trouwens.

Zonder foto’s… Geen idee!

Ik heb hem ook gezien op Ebay, let echter op dat de chrono functies niet werken.

geen idee wat een reele prijs is in deze staat, maar houdt dus rekening met een service/reparatie beurt.

http://cgi.ebay.de/Armbanduhr-Dugena-incablog-20ATM-17Jewels-mit-Box_W0QQitemZ220518671531QQcmdZViewItemQQptZDE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren?hash=item3357efe4ab#ht_500wt_1182
Lukt dit zo?

Dit lijkt me een Valjoux 7733 uurwerk. Geen idee wat er mis kan zijn, maar zoals ik het lees werkt de chrono niet.

Moeilijk om hier een prijs aan te hangen. Ik zou zeggen bepaal voor jezelf een max prijs en laat het hierbij. Houdt er rekening mee dat je hier wel een aardig centje aan kwijt kan zijn om hem op te laten knappen.

Dugena is best een respectabel merk. Het zou leuk zijn als de band ook origineel is, maar dat is niet te zien.

Beetje riskant. De verkoopster weet er zelf niet veel van en de foto’s zijn te wazig. 100 euro lijkt me echt het maximum, en dan nog kan het een kat in de zak blijken te zijn. Ik zou het laten voorbijgaan.

Hoewel een Valjoux een stevig uurwerk is dat over het algemeen zijn geld waard is, is in dit geval 100 euro inderdaad een maximum! Het horloge heeft nogal wat onderhoud nodig. Verder vind ik het wel een mooie klok, een goede keuze qua model!

Menno

'k heb hem laten lopen, is geëindigd opruim honderd euro. Vond ik wat veel. Ik ga bij de komende Rikketik nog eens goed rondkijken. Wie weet wat ik daar nog tegenkom;)

malus65 Schreef:

'k heb hem laten lopen, is geëindigd opruim
honderd euro. Vond ik wat veel. Ik ga bij de
komende Rikketik nog eens goed rondkijken. Wie
weet wat ik daar nog tegenkom;)

Je komt wel wat 7734 (en 7733) tegen, maar de prijs is vaak pittig. Afdingen dus!

Bedankt voor de tip!