Wat is een staal gouden Datejust waard?

Mischien een raar topic maar ik moet het toch echt even weten, wat is de waarde van een 20 jaar oude staal/gouden datejust, met alles er bij tags doosje boekje enz…

ik ben namelijk van plan een bod te doen op zo,n horloge.

Bedankt alvast,

Had je chrono24 al gechecked?
Hier staan ze vanaf zo’n 1250:
Deze
http://www.chrono24.com/web/nl/suchen/u/index.htm?showid=1244954&MODEL=rolex+date&SORTORDER=1&lastshow=40&anzahlgesamt=1563

Loopt door tot zo’n 4kEuro.

Groeten,

Martin

Bedankt had er al gekeken maar kwam niet exact de zelfde tegen, deze is het precies, alleen weet ik nog niet helemaal zeker of hij door mijn selectie komt, ik vraag me altijd af durf ik met dit horloge ook de metro van Amsterdam in te stappen, en daar ben ik nog niet helemaal zo zeker van :smiley:

Tuurlijk kun je daar de metro mee instappen! Iedereen denkt dattie nep is :smiley:

Groeten,

Martin

Hmmm ach ik kijk wel hoe de prijs zich ontwikkeld, is bij elke rolex dat ze denken dat ie nep is!

Inderdaad, was geen hint richting dit sepcifieke model. Zelfde geldt voor Panerai, je ziet er regelmatig één, maar zelden een echte…

Groeten,

Martin

Hmm, een totaal nieuw standpunt. Niet met een nepper opscheppen, maar juist een échte kopen, en dan de metro van A’dam of R’dan met een veilig gevoel in te stappen. Cool :D!

Groet,
Alex