Wat is er aan de hand met het glas

Weet iemand wat er aan de hand is met het glas (en op wijzeplaat)? Het is moeilijk scherp te stellen op foto. Kan hier iets aan gedaan worden? Ik heb geen vertrouwen om info in te winnen bij de juwelier hier en de zaak waar hij oorspronkelijk van kwam bestaat niet meer. Was mijn eerste aankoop :blush:

*wijzerplaat dus :see_no_evil:

Het zijn de steentjes, waarschijnlijk geen echte, die aan het verpulveren zijn, de horloge heeft misschien te lang in de zon gelegen, Of bij de montage van het horloge bij de fabriek, zijn de steentjes die geplaatst zijn niet eerst gezuiverd van het slijpen

Het zijn echte diamanten… het is begonnen met onderkant glas, in de hoek en onderaan… in de zon liggen ze niet. Heb hem al tien jaar en is nu pas…

Het zou fungus kunnen zijn, of chips.

2 likes

Vocht!

Is geen zin :innocent:

je zult hoe dan ook iemand moeten vinden die dit merk vertegenwoordigd of in ieder geval kent om een offerte te laten maken voor herstelling.
gewoonlijk zijn offerten gratis en kan je aan de hand van deze zelf beslissen wat te doen.

2 likes

Vocht is fungus.

Dit is wel een zin :grin:

Ok, bedankt!

1 like

Fungus is muziek :innocent:

En een vierkante paddenstoel, rood met witte stippen :grin:

U bent vroeg wakker spillebeen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben naar lokale juwelier geweest die dit merk verdeelt en met eigen hersteldienst, maar voor mijn horloge zijn geen wisselstukken meer te verkrijgen :cry: dus geen nieuw glaasje voor deze. De schilfertjes zou volgens hen stof zijn, omdat het glaasje niet meer goed afsluit :frowning: Kocht ik speciaal een keramisch horloge opdat deze lang zou kunnen meegaan… Kan moeilijk geloven dat het verhaal hier ophoudt… Echt jammer.