Wat is er met de layout gebeurd op een mobiel?

Sinds gisterenavond is de layout op mijn telefoon ineens veranderd. Hebben meer mensen hier last van?
En nog belangrijker, hoe krijg ik het weer goed? Voor zover ik weet heb ik namelijk nergens op gedrukt.

Ook kan ik vanuit deze layout niks meer posten, omdat ik niet kan scrollen.

heb je niet per ongeluk desktop optie aangezet in het instellingenmenu van je browser?

Desktopsite op mobiel

Mobiel

1 like

Niet meteen zelf iets van te merken hier. Welke browser gebruik je? Firefox op mobiel is euh, “tricky” wat betreft Discourse jammer genoeg.

1 like

Lijkt me heerlijk.
Rust!:crazy_face:

3 likes

@JuKo

Dit…

:point_up_2:

2 likes

Serieus? Kom op, we zijn toch allemaal HF verslaafd? Echt drama als je dit overkomt :joy:

2 likes

Ik vind het te gezellig, er zitten al teveel bekenden, en gtg’s zijn ook te leuk. Anders had ik al wat afstand genomen. :rofl::+1:

Zit teveel op de telefoon. Nu ook. :crazy_face:

2 likes

Standaard dingen die ik bij zoiets doe. (Ik heb een android trouwens.)
Naar instellingen en dan de apps. Bij google chrome, in mijn geval, geheugen (opslag) legen. En in dit geval ook bij horloge forum app, ook de opslag legen.
Daarna telefoon helemaal uit en weer opstarten.
Misschien helpt dat hier ook.

3 likes

Oh heilig mirakel! U bent de verlossing! En U kan ook nog eens een kist vol met fotospullen tillen :joy: Thanks!

Ik schaam me diep :see_no_evil: dat ik hier zelf niet op ben gekomen :sweat_smile:

Nou… topic mag gesloten worden hahaha.

Klopt! Ik kan weer door met mijn verslaving :grin:

12 likes

Ik heb tegenwoordig zo’n klein vakje om te typen. Heel onhandig

Kun je dat vak niet groter slepen in de browser?

Hier als volgt…

1 like

Hier geen wijzigingen qua layout!

1 like

1 like

Vreemd idd.

Ik heb het kleine vak overigens als er nog geen focus is in het vak (en dus geen keyboard in beeld is). Het vak is dan onderin beeld.

Ps dit is in Safari.

1 like

Ja zo was het. Maar de laatste tijd is het vak klein en bovenin. Je ziet ook niet meer waar je op reageert

Gewoon toevoegen als app aan je startscherm :smiley:

1 like

1 like

Super, in app is het groter!

2 likes

Ik gebruik ook altijd de Discourse app, maar zag dat het in zowel Safari als Chrome op m’n iphone hetzelfde grote veld heeft. Ik zie nu in jouw screenshots dat jij op een Android apparaat zit. Daar zal het verschil 'm dan wel in zitten…

Enfin…opgelost voor jou iig. :grinning: :+1:

1 like

Half 5 's nachts bedoel je? :rofl:

2 likes