Ja, de zwakte heeft toegeslagen. Na heel lang op zoek geweest te zijn naar een nieuwe aanwinst is mijn volgende horloge onderweg en zal vandaag of morgen arriveren.
Een tijdje geleden heb ik serieus nagedacht over een Steinhart Nav B Chrono II. Vind dit gewoon een mooie klok en naar mijn mening een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Heb toen goed contact gehad met Zoltar en stond op het punt om hem te kopen toen ik opeens een grote uitgave had aan mijn auto. Grrrrr :X
Nu een paar weekjes later kwam dhr. Slootweg met de Sinn 103 aanzetten. Ik moet toegeven dat dit horloge toch ook altijd een uitstekende kandidaat is geweest. De zwakte heeft de overhand gekregen en deze verwacht ik binnenkort dus op de deurmat
Kennen jullie dat ook? Sparen voor een horloge en dan komt er ineens iets anders op je pad wat eigenlijk niet de bedoeling was en dan slaat de zwakte toe?
Wat ik wel weet is dat ik heel blij ga zijn met mijn Sinn 103 Later deze week wat fotootjes…
Dat komt bij mij ook regelmatig voor. Maar het hoeft allemaal niet duur te zijn om er van te genieten. Dus als ik de kriebels krijg en mijn bugdget geslonken is ga ik toch op zoek en zo vond ik dit…Lijkt me een erg gaaf dingetje.
Vaderdagcadeautje WAS onderweg.
Vandaag binnengekomen.
Een MM 45 mm handopwinder clean dail.
Ik heb hem nog niet gezien. Het strakke regime van het huis heeft toegeslagen: Het is nog geen vaderdag!
Ze heeft hem bekeken, opgewonden, tot de conclussie gekomen dat het geen “DOA” was, ze heeft hem weggelegd, kijkt af en toe even of hij nog loopt, en niet binnen een paar uurtjes stopt, enz.
Ze is ook een horlogeliefhebber. Leuk dat ze mijn passie snapt, maar als ze dan zegt met een grijns op haar gezicht: Het horloge ziet er goed uit, veel mooier dan op de foto, vooral het uurwerk ziet er mooi uit.
Dan duurt het nog lang tot juni…
Kleine nuance. Ik heb nog steeds de gedachte om alles weg te doen. Omdat ik toch één mooi horloge wil hebben dacht ik heel erg sterk aan een Sub no-date. Drie gehad maar iedere keer vanwege andere prio’s verkocht. Stiekem altijd wel spijt van gehad maar de prijs hield me nogal tegen.
Voor de “grap” een WTB gepost op TZ-UK met het idee dat er weinig mensen op zouden reageren en ik rustig kon kijken naar een mooie gebruikte.
Vrijwel meteen kreeg ik een aanbieding van een hagelnieuwe SND die nog helemaal in de stickers zat. En voor een prijs waar je in Nederland een gebruikte voor kunt kopen. Gelukkig nog net met de goede koers ponden gehaald. Betaalde 1,14 per pond (dag ervoor stond ie nog op 1,12) maar nu vragen ze er al 1,18 voor. Wordt het horloge echt stuk duurder door.
Door de goede koers was cash halebn goedkoper dan het geld overmaken en heb wel wat slechte ervaringen met IBAN/BIC (verkeerd nummer doorgekregen), Tickets zijn ook niet zo duur met Sleasyjet dus scheelt ook weer.
Dit is gewoon een willekeurige van het web, die van mij zit nog in de doosje waarin de juweliers de horloges ontvangen.
Ja, de zwakte heeft toegeslagen. Na heel lang op
zoek geweest te zijn naar een nieuwe aanwinst is
mijn volgende horloge onderweg en zal vandaag of
morgen arriveren.
Een tijdje geleden heb ik serieus nagedacht over
een Steinhart Nav B Chrono II. Vind dit gewoon een
mooie klok en naar mijn mening een goede
prijs/kwaliteitsverhouding. Heb toen goed contact
gehad met Zoltar en stond op het punt om hem te
kopen toen ik opeens een grote uitgave had aan
mijn auto. Grrrrr :X
Nu een paar weekjes later kwam dhr. Slootweg met
de Sinn 103 aanzetten. Ik moet toegeven dat dit
horloge toch ook altijd een uitstekende kandidaat
is geweest. De zwakte heeft de overhand gekregen
en deze verwacht ik binnenkort dus op de deurmat
Kennen jullie dat ook? Sparen voor een horloge en
dan komt er ineens iets anders op je pad wat
eigenlijk niet de bedoeling was en dan slaat de
zwakte toe?
Wat ik wel weet is dat ik heel blij ga zijn met
mijn Sinn 103 Later deze week wat
fotootjes…
Groeten,
Dimitri
Veel uitkijkplezier!
En ja, gebeurt geregeld. Ben aan 't sparen voor een leuke Planet Ocean, maar tot ie er is nu leuke Seiko’s en Casio’s scoren.
Ik denk dat iedereen er wel last van heeft
Ik ben al enig tijd aan het sparen voor de SMP, maar dat duurt behoorlijk lang (werk 1.5 uur per dag, en krijg €4 netto per uur :().
Laatst had ik de mogelijkheid om goedkoop een mooie Sinn U1 over te nemen met een stalen en rubberen band, dus heb toegehapt en de Sinn gekocht.
Gelukkig geen enkele spijt van de aankoop (sterker nog, ben er vreselijk blij mee :D), maar het was natuurlijk niet de bedoeling
Dat komt bij mij ook regelmatig voor. Maar het
hoeft allemaal niet duur te zijn om er van te
genieten. Dus als ik de kriebels krijg en mijn
bugdget geslonken is ga ik toch op zoek en zo vond
ik dit…Lijkt me een erg gaaf dingetje. http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/b
lacklex.jpg
is deze van Helenarou of Getatwatch oid. Wil ook namelijk wel zoiets.