De Longines is schitterend op de foto’s maar echt veel te dik helaas.
De Nomos is weer te groot. Ik zou dan naar een Nomos in 38mm kijken.
Daarnaast is op basis van je gegevens verder aanbevelingen doen eigenlijk een beetje met hagel schieten.
De Longines is schitterend op de foto’s maar echt veel te dik helaas.
De Nomos is weer te groot. Ik zou dan naar een Nomos in 38mm kijken.
Daarnaast is op basis van je gegevens verder aanbevelingen doen eigenlijk een beetje met hagel schieten.
Ik zou zelf lekker 1.5k in de zak houden en die speedy in het blauwe gedeelte kopen
En ik zou er 500 bij doen en een DJ kopen. Maar dat was de vraag niet
Ofwel gewoon de 39mm Neomatik. Ok geen datum, maar wat goedkoper en even goed mooi
https://nomos-glashuette.com/en/tangente/tangente-neomatik-39-140
Ah , we hebben een winnaar , DJ!
Ook moet ik denken aan Vulcain , prachtige horloges.
Kijk niet verder:
Ben zelf ook aan het oriënteren voor een NA tot 3500 en zit compleet in de Navitimer hoek. Leuk om te volgen deze draad omdat ik gister mezelf zat af te vragen of ik niet teveel met oogkleppen op rondkijk
@Ronald DJ heb ik al
verder heb ik ook BB in mijn collectie. Dit zijn de stukken rond 3K in mijn collectie.
verder heb ik nog
duikers: Skx, turtle, tuna en aevig balaur
dress: sarb065, bulova accutron en orient producer
gmt: citizen worldtime AT9030
flieger: Tisell nav A en nav B
militair: CWC G10
hmmmm, heb toch meer dan ik dacht
nu ik mijn lijstje nog een keer bekijkt. Zijn alleen de DJ en citizen al in mijn bezit nog voordat ik HF heb ontdekt. Alle andere zijn geïnspireerd (om het netjes te zeggen) door HF
@tompj zo vind ik het nog steeds moeilijk.
@Tim_Jong-un speedmaster, seamaster doet me niets. helemaal niets. hoor vele zeggen een man in the moon moet er in een collectie zitten. helaas niet bij mij. (gelukkig maar:stuck_out_tongue_winking_eye:slight_smile:
Okay, dit helpt al iets bij het geven van een advies, hoewel ik een aantal modellen in je collectie niet ken.
Met dat voorbehoud, klopt het dat je nog geen mechanische chronograaf hebt? (Bij Bulova denk ik aan quartz, terecht of niet.) Dan zou ik een kijken naar een oude Seamaster chronograaf, een TH Carrera 1964 re edition of een Zenith Prime chronograaf (waar ik geen afbeelding van heb).
vandaar dat ik naar de longines big eye kijkt
Dan zou ik zeggen :
DJ is top
BB is een klasse duikert
Upgrade van een dresser maakt dit mooi compleet.
Denk aan Jaeger…
Dan heb je 3 toppers als vaste basis van de collectie.
ja die hoop ik ooit in de collectie te krijgen.
Je hebt helemaal geen horloge meer nodig!!!
Ik zeg ook niet dat ik een horloge nodig heb:stuck_out_tongue_winking_eye:
Wil een gewoon een horloge erbij:joy:
Ken het hoor, heb er hier ook meerdere.
Ik heb voornamelijk in nieuw segment gezocht. 2e hands is er ook veel keuzes
Oh.
Hm.
Even m’n vorige post editen…
Wat is het nummer van die Omega?