Wat is het beste horloge dat ik voor max 750 euro kan kopen?

Certina. :hugs:

https://share.google/KpRhAL0EycEGofH31

Ik zou, met dit budget, gaan voor een nieuwe HGP.

Of een nette gebruikte Squale 1521.

Beide merken met leuk stukje historie, uitstekende kwaliteit en (dus) extreem veel waar voor je geld!

7 likes

Deze moet ook wel lukken, ook in andere kleur goed te vinden. Succes!

2 likes

Je moet vast ook begrijpen dat er geen “beste” horloge bestaat voor een X bedrag. Het gaat om persoonlijke wensen, smaak, interesse een merk en de techniek in een horloge.

Heb je ooit iemand gevraagd wat is het beste t-shirt dat ik kan kopen voor een X bedrag ? Schoenen ?

2 likes

Heel mooi dit. En binnen budget!

2 likes

Als je het budget nou met 150,- op zou rekken… :thinking:

4 likes

“Het beste horloge” is natuurlijk lekker rekkelijk.
Kwalitatief heb je tot €750 veel goede horloges, in alle types en merken.

De vraag is al veel gesteld, en er staan hier boven veel voorbeelden. Ik zou zelf in jouw geval voor een Squale gaan, maar ik ben bevooroordeeld omdat ik ze zelf ook draag.

Een gebruikte Doxa past ook mooi in het budget, even goed zoeken en kijken wat je mooi vindt.

Eventueel een nieuwe Tiësto Seastar ook nog een optie. Mooi binnen budget.

Of de Baby Alpinist uit het blauwe gedeelte, ook een goed horloge binnen budget.

1 like

Mee eens! :smile::+1:

1 like

Makkelijk: een Sarx 035

5 likes

Oh dit is wel heel erg gaaf. Dat uurwerk ken ik, is echt wel netjes. En deze automatische chrono is 12 millimeter dik. Daar kan menig 7750-based chrono een puntje aan zuigen. Netjes, heel erg netjes.

1 like

Zoiets, uurwerk puik, solar quartz, titanium, onverwoestbaar. Eigenlijk een perfect horloge.

3 likes

Zeg nou zelf…

7 likes

Iets doorsparen en een HFLE kopen?

1 like

Mijne SKX007 in perfecte staat, full set =)

En nog €550,- over.

1 like

voor 750 euro is het beste horloge wat je kunt kopen een casio f91w. Houd je 730 euro over.

We lopen wel de hele dag te showen met Rolex en weet ik veel wat allemaal, maar diep van binnen weten we dat dit ding objectief het beste is want:

• licht
  • bijna niet kapot te krijgen
  • waterbestendigd
  • Obama had hem
  • Je kunt er tijdbommen mee maken blijkbaar
  • Simpele functies

Over smaak kun je discussiëren, maar daar gaat het nu niet over!

4 likes

Vermoed dat er nog andere massamoordenaars waren buiten Obama die hem hadden/hebben :man_shrugging:

Is dit iets voor je?

4 likes

Ja lap nu heb ik weer een horloge besteld…