Wat is het beste horloge dat ik voor max 750 euro kan kopen?

Kan je deze aanraden. Volledig titanium, heerlijk licht, automaat en geschikt voor je komende zomervakantie :grin:

4 likes

https://www.glycinestore.eu/nl/horloges/?casesize_min=36&casesize_max=44&price_min=245&price_max=1095

3 likes

Ik zou je budget iets oprekken en gaan voor een Rolex Rainbow Daytona.

10 likes

Steinhart. Misschien niet het meest origineel maar wel verdomd goede kwaliteit.

1 like

Leuk merk, leuk horloge met leuk verhaal, leuke maat (38mm), top werkje erin. Heb ā€˜m zelf ook en is echt een heel leuk horloge. Erg kwalitatief horloge voor het geld, en ze komen niet zo vaak in het blauw.

3 likes

Tissot PRX

5 likes

Een klassieker

2 likes

Als het je zo weinig interesseert moet je gewoon een Citizen Eco Drive kopen. Die gaat het 30 jaar doen zonder service of extra kosten.

Alle antwoorden die mechanische horloges aanprijzen kun je beter negeren.

Maar, wat vind je eigenlijk mooi? Hou je van klassiek of sportief? En wat is je polsmaat?

3 likes

Als je Doxa mooi vindt is dit misschien een goede optie.

Ik vermoed dat je hem voor €750 wel kan oppikken. Horloge is 42 mm maar valt veel kleiner. Ik heb hem zelf ook gehad en mis hem nog steeds een beetje. Hier twee foto’s op mijn eveneens 17cm pols. N.B het horloge op MP is dus niet mijn horloge.

4 likes

Ik zou voor een nieuwe Seiko Prospex gaan in dat geval.Bijv. een Samurai (diver) of Speedtimer (chrono). Wat het beste bij je past…

1 like

39mm, superlicht, 100m wr en altijd op tijd

5 likes

Certina. :hugs:

https://share.google/KpRhAL0EycEGofH31

Ik zou, met dit budget, gaan voor een nieuwe HGP.

Of een nette gebruikte Squale 1521.

Beide merken met leuk stukje historie, uitstekende kwaliteit en (dus) extreem veel waar voor je geld!

6 likes

Deze moet ook wel lukken, ook in andere kleur goed te vinden. Succes!

1 like

Je moet vast ook begrijpen dat er geen ā€œbesteā€ horloge bestaat voor een X bedrag. Het gaat om persoonlijke wensen, smaak, interesse een merk en de techniek in een horloge.

Heb je ooit iemand gevraagd wat is het beste t-shirt dat ik kan kopen voor een X bedrag ? Schoenen ?

Heel mooi dit. En binnen budget!

2 likes

Als je het budget nou met 150,- op zou rekken… :thinking:

3 likes

ā€œHet beste horlogeā€ is natuurlijk lekker rekkelijk.
Kwalitatief heb je tot €750 veel goede horloges, in alle types en merken.

De vraag is al veel gesteld, en er staan hier boven veel voorbeelden. Ik zou zelf in jouw geval voor een Squale gaan, maar ik ben bevooroordeeld omdat ik ze zelf ook draag.

Een gebruikte Doxa past ook mooi in het budget, even goed zoeken en kijken wat je mooi vindt.

Eventueel een nieuwe Tiƫsto Seastar ook nog een optie. Mooi binnen budget.

Of de Baby Alpinist uit het blauwe gedeelte, ook een goed horloge binnen budget.

1 like

Mee eens! :smile::+1:

1 like