Misschien deze dan. Is er met verschillende wijzerplaten. Goedkoper alternatief voor als je niet 100% zeker bent van die andere.
Jemig. Die Hermes ziet er goedkoop uit. De Chanel is een dure Ice watch, de Patek is voor opa’s en die Cartier ziet eruit als een bierdopje waar ik lekker mee heb zitten friemelen.
Niet mainstream, maar ik had meer van je verwacht
Fair enough. Dan kom je met staal prima weg.
Schitterende horloges. Mooie sidekick voor de meer sportieve TAG!
mooie vergelijking
Het ultieme retro dames horloge is natuurlijk het eerste dames lcd horloge, Casio Casiotron, stalen kast, echt glas, niet te groot, duidelijk afleesbaar, zeldzaam en uniek. Als je persé Zwitsers wil, Tissot heeft exact hetzelfde horloge uitgebracht, met een Tissot merkje er op uiteraard.
Lekker bezig
Cartier Tank of Rolex Datejust of Oyster Perpetual vind ik erg mooi bij een vrouw.
Niet in het handje. De Chanel wel, maar toch is dat een soort cult-design-icoon geworden. Genoeg om in de buurt te komen van HET dameshorloge, ook al vind ik er niks aan.
De Patek is inderdaad voor oude mannetjes en kleine meisjespolsjes. Dat is correct. Maar net als de Cartier is het een beetje een “it watch” ondanks mijn gevoelens.
De Pebble, daarentegen… als je daar niet van houdt ben je een barbaar, filistijn of luddiet. Je mag kiezen.
Ik neig zelf naar grove. Beide mogen, maar ik vind groffe minder chic. Maar als we dan alle als-rans, gedoodverfde clichés en net-niet horloges achter ons laten wil ik nog wel één klappertje doen…
Als die 38mm te groot is…
STGF335.
In deze foto de kleinere platina kast met de diamond set wijzerplaat.
Ik denk dat je bij de paar Japanse aanbieders al voor 15.000 koopman bent, maar dan komt er nog wel wat BTW en invoer bovenop.
36mm fluted DJ is perfect voor dames en ook heren met smallere polsen!
Ik heb een zwak voor vrouwen met een stalen sporthorloge; ben niet zo van de echt vrouwelijke kleurtjes en glitters. Mijn vriendin gelukkig ook niet, dus heb haar een Explorer 39 gegeven.
Exactamundo, groffe it is.
Kijk, zo’n GS. Die snap ik. Diamond set wijzerplaat hoeft van mij niet perse maar die zettingen in de flanken van de kast zijn waanzinnig mooi. Het valt niet direct op, maar zit er wel. Soort lingerie. Vele malen classier dan
Mijn hemel
Edit: ik zal ook mijn billen ontbloten. Misschien wel tien jaar geleden, voordat ik zelf meer interesse ontwikkelden in horloges, deze voor destijds m’n vriendin en huidige vrouw gekocht, een Rado Centrix.
Vind het persoonlijk nog steeds een goede keuze. Op de pols heeft het beestje helaas moeten wijken voor een smartwatch. Tja
Yup. Dat is chic, van een merk wat z’n eigen koers al jaren vaart. En de wijzers zijn goed. Hulde.
Longines dolce vita quartz en automaat.
Denk ik dan mijn vrouw heeft die ook.
Cartier Tank of Frankrijk
Rolex OP 36 turquoise
Vind ik mooi
Mijn vrouw heeft kleine een kleine pols omtrek. Cartier is niet mooi, JLC zeker wel maar rond de 1000 €?
De Nomos club 36
Ik vind dat wrist presence best mag bij een dame.
Ik had vorige week een aangenaam gesprek met een aardige mevrouw die een hele mooie blauwe 36 datejust fluted droeg. Iets zegt dan toch. You know your watch and style.
Dus budget oprekken en sparen voor een datejust.