Op bijnaam wint hij het wel.
Ik zou het nog een stapje verder nemen met de ‘Sultan’ die al lange tijd bij AVW te koop staat. Ik was instant verliefd
Die is heel tof
Leuk voor de dames inderdaad!
Deze en die van @HanDavinci zijn zeker heel mooi. Alleen niet als ‘enige’ horloge.
De Pepsi heeft wat mijn betreft alles… GMT, Staal, kun je dagelijks dragen, Kun je mee zwemmen.
Kijk. als geld geen Rolex zou spelen dan zou het zeker een optie zijn. Alleen dat is bij mij niet het geval. Ik ben gewoon een liefhebber, net als jullie, en door steeds er geld bij te doen tot deze grail gekomen.
Zeer logisch. Als ik ooit de luxepositie bezit dat ik 22K op een horloge kan gooien, dan zou ik ook eerder voor de pepsi gaan. Veel bruikbaarder inderdaad en ook absoluut grail material. Als ik zo’n vermogen uitgeef, wil ik er vaak van kunnen genieten ook.
Ah leuk gevonden!
Maar het gaat hier toch om de mooiste? En niet de meest geschikte voor dagelijks gebruik?
Doe mij dan maar de bakelite, die van Han of die Sultan.
Je begrijpt dat het een horloge is van 8550 euro he?
Dat kan ook met een 16758. Your argument is invalid
Die pepsi officieel wel (al ligt de dagwaarde flink hoger). Maar de sultan gaat toch over de 22
Dank. Heb hem niet bedacht hoor.
Eens, bruikbaarheid speelt daar wel een rol in voor mij.
Ok, je hebt gelijk. Excuus… je kunt er idd eenmalig mee gaan zwemmen. Dom van mij.
Op het moment dat de Pepsi gewoon makkelijk voor list te krijgen is, denk ik ook dat men niet meer 22K voor die Sultana gaat betalen.
Voor die prijs als GMT niet te overtreffen!
Ik vind deze wel origineel; (het plaatje is klikbaar met een verwijzing naar de site, hopelijk mag dat wel)
Excuus, plaatjes mogen niet meer.
Het was een foto van een Zelos Horizons GMT.