Ik ben een fan van metalen horlogebanden. Mijn favoriet is de Rolex Day-Date ‘President’ band. Polished centerlinks hebben wel wat (subtiel uitgedrukt)
Wat is jouw favoriete horlogeband? Foto hoort erbij natuurlijk
Ik ben een fan van metalen horlogebanden. Mijn favoriet is de Rolex Day-Date ‘President’ band. Polished centerlinks hebben wel wat (subtiel uitgedrukt)
Wat is jouw favoriete horlogeband? Foto hoort erbij natuurlijk
Pres & Jubilee!
Nu deze maar dat komt ook omdat het nieuw is en dat maakt het altijd leuker. Het is een handgemaakte strap van materialen uit 1969:wink:
Mijn favoriete band is een band die comfortabel zit en bij het horloge past. Shell Cordovan is vaak goed, maar op dit moment draag ik de alligator-lederen OEM band aan m’n Mühle, en die is ook meer dan prima.
Staal? Ach.
️
Oysterquartz?
Correct
Ziet dat er zo uit zonder rek? Dan moet ik een dezer dagen even langs de bandendokter
Dit is inderdaad een bracelet zonder rek. Betreft een jubilee uit 1984 die door Nico Rijsman is gereviseerd.
Per horloge natuurlijk verschillend, maar voor nu een live foto :
Dikke vette Aquis band.
Sowieso, het moet metaal zijn.
Of in normaal Nederlands : het moet sowieso van metaal zijn.
Ik vind stalen of edelmetalen banden altijd fijn dragen, maar als het gaat om wat ik er mooiste uit vind zien, dan zeg ik toch een goede/speciale lederen band passend bij het horloge. Daar kan wat mij betreft niets tegenop.
Deze is i.d.d. schitterend!