Hallo allemaal,
Onlangs heb ik via Monsterwatches een Miltat Solid Oyster besteld voor mijn SKX. Waanzinnige band, ben er echt heel blij mee. Dit topic is even ter informatie want snap er zelf geen pepernoot van. Is er een verschil tussen Strapcode en Miltat? Want op de Strapcode site zie ik ook Miltat staan? Tot slot heb ik nou een Solid Oyster of een 3D Oyster? Want als ik mijn endlink vergelijk met de foto dan lijkt hij het meeste op een 3D Oyster. Om een lang verhaal kort te maken? Kan iemand mij uitleggen hoe het nou precies zit met al die banden? 
Alvast heel erg bedankt!
MvG Ralph
2 likes
3D. Middelste stuk steekt verder uit dan bij een solid oyster.
2 likes
Ja.
Strapcode verkoopt Miltat banden 
3 likes
Oh ok en is er een groot verschil tussen Strapcode en Miltat? Welk merk maakt de betere band?
Strapcode is het bedrijf, Miltat is het merk dat ze verkopen 
1 like
Oh ok nice. Dus ik heb een Miltat Solid 3D Oyster…
Daar lijkt ie wel het meest op
1 like
Maak ff een duidelijke foto van je SELs aub. Ik denk altijd nog dat het geen 3D is namelijk.
1 like
En ik weet zeker van wel.
Dit is een gewone:
2 likes
De zelf gemaakte foto’ blijft beetje onduidelijk maar à la 
1 like
Ook een gewone, ben nu wel nieuwsgierig want op de foto van @RLC lijkt het middenstuk hoger
2 likes
Duidelijk 3D toch. Door het verhoogde deel met de scherpe hoeken.
2 likes
I think the mystery is solved. Het is een Miltat Solid 3D Oyster 
.
2 likes
Jup 100 %. Fijne band he. 
1 like
Nu zie ik het ook, 3D inderdaad. Nice, ik krijg er komende week of zo hopelijk ook eentje binnen.
1 like
Mijn verwarring zat met name in het feit dat Rob op zijn site allen de gewone solid aanbiedt; ik kan bij hem iig niet de 3D vinden.
http://www.monsterwatches.nl/product/solid-oyster/
1 like
Misschien zijn er wel meer mensen die het verschil niet (goed) zien? 
1 like
Ik heb die ook besteld bij Rob, maar blijkbaar een 3D gekregen 

1 like
Had ik geweten dat hij ze ook verkoopt, had ik hem bij Rob besteld.
1 like