Zoals jullie wellicht al gelezen hebben, heb ik weer een citizen orca titanium blue.
Deze is geheel gematteerd zodat de band en kast er weer keurig uitzien, glas is vernieuwd door een origineel citizen glas door de horlogemaker.
Nu, tja, het kriebelt alweer en om een andere topper te kunnen kopen zou ik deze moeten verkopen. Hij ligt in de kast om hem te “sparen” van gebruikssporen.
Bijzonder in dubio, het heeft me bijna een jaar gekost om er weer een te vinden en op te laten knappen, dus dat geld ben ik kwijt. Anderzijds, hij kan de basis vormen voor een mooie Oris welke ik al heel lang wil hebben.
Het is dus ook nog niet zeker of ie weggaat, zie niet als een voorzichtige waardebepaling.
En over een maand zie je weer een mooie Longiness. Of een Sinn. Damasko. Flipperitus.
Geeft het op, hou de Citizen, draag hem met plezier en spaar voor die Oris. Die is er over een jaar ook nog.
Als je de Aquis bedoelt hou dan wel rekening met de behoorlijk grove eerste schakels op de bracelet. Persoonlijk vind ik hem op rubber mooier en sowieso een stuk comfortabeler.
Er zijn diverse verkocht op HF. Wellicht kun je de prijs achterhalen, maar veelal doen ze het niet meer dan € 200 a € 250. Hier met alle MP taferelen zelfs onder de € 200. Ik heb deze 3 x gehad, maar verkoop leverde me geen succes op
Ook diverse Orissen gehad. Ook die zijn mooi aan de pols maar slecht voor je zakken Gelukkig vergeet ik de pijn snel door de volgende aankoop. M.a.w. achter je laten en snel verder gaan