Ik doelde op de JLC
Da’s de JLC Master Control Date huidige model met 39 mm
Retail €6450,-
Mijn beste,
Idem dito!!
Is een bijzonder fraai en ook degelijk horloge.
Ook ik draag de Le Locle met gepaste trots!!
Orologio Signaturis Temporis.
GS Snowflake
Een heel mooie die FC. En nog betaalbaar ook.
Ja, helaas 42 mm. Da’s flink voor een klok zonder bezel.
Ja echt zonde. Dat ze daar niet op letten, die gasten.
Moeten we ze dan écht alles uitleggen daar in Zwitserland?
Je zal dan eerst nog even verder moeten sparen, want dit kost ietsje meer dan 5k
Ruim binnen budget, maar deze vind ik niet alleen mooi (veel dressers zijn mooi) maar doet me ook iets:

Mijn grail is niet per definitie een dress warch, maar hij is wel als zodanig te dragen. Ik vind hem heel netjes, hoewel een chronograaf. Daarnaast is hij heel plat voor een automatische chronograaf.
De Zenith el primero striking 10th
Ja, ik zie veel droomhorloges hier langs komen. Voorlopig echt wel meer dan tevreden als het een SARB065 wordt.
Eigenlijk kan ik ook niet kiezen. Al een FC Geneve, JLC Reverso, Nomos, IWC, Omega, GS langs zien komen. Erg lastig … luxe problemen noem je dat dan als je het geld kan uitgeven. Zelf ben ik ook dol op de Mastercollectie van Longines. Een prachtige Junghans MaxBil met goud accenten doe ik het ook voor.
Op mijn lijst!
Haha ja hij is leuk hè. Wat ik er van lees moet je een beetje geluk hebben met het uurwerk. De één heeft al jarenlang probleemloos plezier, bij de andere werkt het niet naar behoren.
Maar voor 189 euro (219 met doorzichtbodem) kun je die gok natuurlijk prima wagen…
Inderdaad, als je echt de dresstoer wil opgaan.
Maar een dresser krijgt bij mij sowieso geen draagtijd.
Ben ik wellicht te stoer voor
Haha, dat sowieso
Voor jou meer dit werk:
Deze
Nomos Orion 38mm
Hou ik nog een bak met geld over. Als ik m een of ma(a)t(en) kleiner pak dan is t 35.5/33 mm hou ik nog genoeg geld over voor de eerder genoemde Nomos Zurich (Blaugold) voordat de €5000 op zijn.
Helemaal
Zat het hele topic door te scrollen om te zien of iemand die Longines zou posten. Dat zou dus zeker mijn keuze zijn. Netjes netjes.