Mijn limited edition Seiko Presage
Lekker topic weer Ralp… uhhh Ide
ik was te voorbarig
Mijn Samsung gear s3 van 300 knaken
Jouw horloge, weergegeven met een screenshot genomen van de Marktplaats app??
Zie jij een poll dan?
Horloge zelf is goedkoper dan mijn Frederique constant, maar de bezel was 50 piek ofzo dus dan wint deze nipt
Laatst vroeg iemand ook om een recentere foto… En die kwam er gelijk.
Ik denk dat meneer @Gmtstaalgoud gewoon (net als ondergetekende, pun intended) niet de beste fotograaf van het forum is.
Het antwoord op het topic is tweeledig:
-
Voor mij is de Ketelaars verreweg de duurste aanschaf van een horloge waarbij ik er niet van uit ga dat geld terug te zien. Gewoon echt gekocht omdat een custom horloge mij super cool leek.
-
De Pepsi was de duurste aanschaf, maar daar heb ik tot nu toe alleen maar winst (op papier weliswaar) op gemaakt.
Haha het was niet dat ik hem niet geloofde, vond het wel een bijzondere foto keuze. Had dan op zijn minst ff die bovenste rand er af gecropt.
Maar verder natuurlijk een schitterend horloge! Die GMT van jou ook natuurlijk.
Zeker! De extra complicatie maakt het horloge net wat spannender tov de Sub. Als er glidelock op zou zitten, dan was hij perfect.
Oja en de kleur van de bezel… dat maakt toch wel het verschil. Ik snap dat mensen daar meer voor over hebben dan de LN, zowel bij de Sub als de GMT. Of het zoveel verschil moet zijn… laten we daar maar niet over twisten. Maar die kleur doet het hem.
De vraag is verkeerd gesteld.
In het topic over horlogebandjes worden nog prijzen genoemd. Hier zien we enkel foto’s van horloges voorbij komen.
Prijzen willen we weten, zodat we commentaar kunnen leveren dat het véél te duur is.
Nee. En geen Engels. Mijn (voor)oordeel was er al bij de titel
Ik ga in een hoekje staan.
Wie zijn ‘we’ ?
Vanwege mijn koninklijke achtergrond mag ik in meervoud spreken als ik mezelf bedoel