Aha, nou begrijp ik jullie !
Uit 1970
Prijs: iets meer dan €17,- per jaar als ik hem bij de great escape uit de baarmoeder in 1970 had aangeschaft.
Maar ja, zou toen stukkie goedkoper zijn geweest.
Begin januari gloedjenieuw gekocht voor 5500 eurootjes
Mijn duurste, en bijna lachwekkend wat voor vraagprijzen er nu een aantal maanden later gehanteerd worden.
Dwaas, veeeeeeeeeel te duur voor een tijdaanduidingspolsapparaat .
Voor onder de 5e heb je ook zo een gadget om de pols die veel minder afwijking heeft ook nog eens.
.
Dat klopt.
Gaat elke week omhoog lijkt wel.
Ik kocht de mijn 2mnd terug voor 5875 bij Gassan.
Dat gaat je nu al bij lange na al niet meer lukken nieuw.
Bizar
Duurste uit de collectie die zelf aangeschaft is of die als bijv. erfstuk in de collectie beland is?
Waarom moet het gelijk gaan over Rolex en geld?
Ow nee hoor… niet zo bedoelt…
Prijs is niet van belang in fun en genot .
Al bezit ik een Rolex, ik vind de prijzen ook echt nergens op slaan… Ook die ik zelf heb vind ik onzinnig duur.
Mijn Russen van 80e brengen mij net zoveel plezier .
Waarom ik haar dan heb, omdat ik haar prachtig vind en dat telt voor mij in deze hobby
Dus nogmaals, was niet bedoeld om de prijs aan te geven.
Maat om aan te geven dat het een gestoord merk/wereldje is dat Rolex.
Goed dat je even je excuus maakt.
Invicta: het mere exposure effect ontkracht.
Ok
Het is inderdaad een mooi horloge en dat telt inderdaad!
Tja als je dan een verhouding zou moeten maken.
80 euro voor 70procent draag genot
7000 euro 95procent draag genot.
Ja het eigenlijk is het iets wat je niet nodig hebt.
Haha je heb een punt, maar ik heb hem net paar maanden, en maak einlijk nooit echt veel foto’s van mn horloges, maar je ben wel scherp haha, ik had het niet gezien:rofl:
Omdat dit topic over je duurste horloge gaat.
Voor een aantal mensen die een Rolex hebben zal dat dan misschien zijn/haar duurste horloge zijn?
Dude…
Huh? Heb je dan voor de GS zo veel betaalt of voor de Nomos zo weinig? De list price van die Nomos ligt toch een 1000 euro hoger dan van de GS?
Probleem is niet dat Rolex gebeuren. Maar dat er “ondanks al die topics” het weer over de Rolex markt gaat.
Deze is mooi. Kun je bij deze op de achterkant ook het uurwerk zien?