Ja, irriteer jij je daar ook zo aan? Ik denk dat het hoog tijd wordt dat we een brief schrijven naar Rolex dat het zo wel welletjes is met al hun marketing. Ik word er onderhand een beetje moe van. Zou jij het voortouw willen nemen?
Bijzonder ding… Ik ben er nog niet achter of ik het horloge mooi of lelijk vind, maar het is zeker een intrigerend model.
met alle plezier. Maar dan heb ik nog wel meer mensen nodig die dit onderschrijven. Officiële klacht aan Rolex.
Ik vind het wel vermakelijk, die ‘liefde’ voor horloges van Rolex.
Het merk geeft een aantal bezitters enorm veel zelfvertrouwen en dat is mooi
Dat is inderdaad ook wel iets wat ik kan waarderen. Met een Rolex om je pols lijk je de wereld aan te kunnen. Bedoel je dat?
Precies. Hoe mooi is dat !
Het kost wat, maar bij verkoop krijg je meer geld terug dan dat ervoor betaald werd.
Hoe het daarna gaat met het zelfvertrouwen weet ik niet…
Als mensen uit een hobby deze kracht kunnen halen, dan is dat echt geweldig! Super mooi.
Echt he. Sommige horloges kunnen dat !
Istie…de mijnes…
Die is echt heel nice!
Nu ga ik misschien iets zeggen wat men wellicht niet van mij zal verwachten. Is de prijs van een horloge eigenlijk niet onbelangrijk? Gaat het niet meer om het gevoel dat een horloge je geeft en de beleving? Een Patek Philippe bij de eenkan misschien hetzelfde gevoel geven als een Seiko SKX bij de ander. Vaak is wel zo in de wereld der horlogerie dat een hoge prijs gepaard gaat met hoogwaardigere afwerking, materialen, precisie en vakmanschap maar uiteindelijk is het gevoel dat een horloge je geeft het allerbelangrijkste.
Ja nu vraag je er om hoor!!
Stond dat ook in de regels van die Carglass? Dat je dit moest roepen?
Ik vind het idd onbelangrijk
Heb wel dat de prijs bij mijn ‘Blij’ gevoel moet kloppen…
De SKX bijv, die vind ik echt te duur voor wat ik zie. Ga er niet blij van worden voor die centen.
Maar onze Phoibos bijv, (zelfde prijsklasse als de skx) al was die het dubbele qua prijs. Had ik die nog steeds gekocht want ook dan nog vond ik het ‘blij’ gevoel passen bij wat ik zie.
Blij moet ik ervan worden.
Nee hoor deze kwam uit mijn hart
Dat wil niet zeggen dat ik het ineens eens ben met bepaalde strategieën en keuzes van bepaalde niet verder te definiëren merken. Maar ik heb altijd gezegd vooral dragen waar je blij van wordt.