Wat is je ergste “regret having sold”; welke heb je achteraf met spijt verkocht.

9 likes

Voor mij de Omega X2…

8 likes

En we gaan in dit topic verder … :slight_smile:
Dank aan @YY77 voor de oplettendheid!

3 likes

Dat blijkt! Er zullen grote collecties tussen zitten. Als ‘nieuw’ lid valt er nog veel te leren :slight_smile: .

1 like

De Aerospace Evo.

Maar inmiddels weer opnieuw gekocht.

De 116334 Silver Arabic Dial.

Heraankoop inmiddels overwegende…

2 likes

Simpel, deze.

7 likes

De oranje SKX 011. :crying_cat_face:

2 likes

Verkocht niet, maar bij vermoedelijk een batterijwissel om zeep geholpen…

Zo eentje werkend zou ik opnieuw kopen.

4 likes

Zowel het horloge als de kameel leder band van Ko.

7 likes

De Sinn 903 ST…

10 likes

Schieten er mij 2 te binnen…

De daad maar bij het woord gevoegd. De T-138 carbon stond voor een mooie prijs op C24 nieuw en ongedragen. Dus meteen maar toegehapt…incoming.:muscle:

11 likes

Toen ik hem had droeg ik hem nooit. Geen ‘klik’ dacht ik, te opvallend… Vanaf het moment dat ik hem verkocht had ik opeens spijt.

9 likes

Ergste…hmmmm, misschien deze.
Ik zou deze in ieder geval heel graag terug hebben.
Koper weet dat…
Nu wachten op moment dat ie hem weg wil doen.
Maanden kater mag hij dan uit dit topic mijn verhaal en foto copieren en plakken.

2 likes

Deze had ik achteraf niet weg moeten doen :disappointed: zeker niet gezien het bedrag die nu kost.

5 likes

4 likes

Deze, vooral omdat ik hem nooit meer terug vindt met zo’n mooie verkleuring van de zilveren dial…

7 likes

Ik denk dat ik hem op dit draadje al eens heb gepost, de Crepas Cayman 3000. Hier zit ik nog dagelijks mee :frowning:

2 likes

Die ‘Monster’ snap ik volkomen.

Patek nautilus. Voordat de grote gekte losbrak en de prijzen explodeerden heb ik hem verkocht voor f 3000 ( gulden dus).
Een paar jaar later gingen vergelijkbare horloges weg voor tenminste vijfmaal dat bedrag

3 likes

Die wil ik nog eens hebben.