Wat is je ergste “regret having sold”; welke heb je achteraf met spijt verkocht.

oeh!

Zelfs voor 5x dat bedrag was het nog een koopje gezien de huidige prijzen :sweat_smile:

11 likes

1 van de weinige die gewoon had moeten blijven.

8 likes

Hmm. Breitling colt blauwe wijzerplaat en aqua terra 1st gen quartz mis ik wel. En de Skx013 had ik ook moeten houden

1 like

9 likes

Soms zie ik nog wel eens een horloge dat ik zelf ooit had en dan denk ik: ‘die was toch best leuk’. Maar ik kan oprecht zeggen dat ik nog nooit spijt heb gehad van de verkoop van een horloge. Niet in de laatste plaats omdat er (uiteindelijk) eigenlijk altijd wat leukers voor terugkwam. :blush: :person_shrugging:

7 likes

Gelukkig is ie weer terug :ok_hand:t2:

8 likes

Dat denk ik nog weleens van de Sarb017.

5 likes

Toch wel deze….

8 likes

@fredpanarai1 dit lijkt mij echt een topic voor jou :wink:

2 likes

Grappig. Meer dan een jaar later heb ik nog steeds spijt van de SBGA465. Damn.

4 likes

Die krijgt al hartzeer als hij het woord verkoop hoort terwijl hij aan het 4de horloge uit de 3de rij van box 8 denkt.

4 likes

Ja top topic, kan ik al mijn frustratie kwijt van al de horloges die ik verkocht heb :rofl:

dat valt wel mee, wel met de 5e uit box 11 en ik kom nog een box te kort :wink:. Maar mijn vriend @Papadap heeft mij nog een box beloofd, dat wordt dan een vintage box :smiley:

3 likes

Sure? Toch ook Ø40mm?

Yup. Ik weet ook wel waarom hij weg ging.

1 like

Principes zijn soms pijnlijk om te hebben…

Principes hebben er weinig mee te maken. Hij deed pijn aan de pols bij langer dragen. Ik heb een vrij platte pols met een uitgesproken bot op het einde, en die knobbel raakt altijd geïrriteerd als ik te zware of grote horloges draag.

De reden dat bijna alles nu klein is in de kist is letterlijk omwille van ergonomie. Elders op het forum heb ik exact uitgelegd waarom bepaalde autostoelen niet voor mij werken, en de overkoepelende conclusie is dat ik een enorme comfort-nazi ben.

Vader riep altijd “hak af wat u hindert”, en ik heb daar blijkbaar een tik van mee gekregen.

4 likes

Verkopen lijkt me iets constructiever dan afhakken…

1 like

Voor mij eigenlijk alle SKX-en waar de hobby mee begon. Had ik ze maar gehouden…want als ik zie waarvoor ze nu te koop staan.

En ook de Oris horloges in mijn collectie. Dat was eigenlijk HET merk voor mij en mn vrouw…nouja inmiddels ex. In the heat of the moment een nare smaak van in de mond, dus weg met dat spul. Maar achteraf best veel spijt…

9 likes