Wat is je ergste “regret to have sold”; welke heb je achteraf met spijt verkocht.

Ik weet het Han! :slightly_smiling_face: Die 18049 is helemaal een eye catcher! :ok_hand: komt ie binnenkort?

2 likes

Het liefst droeg ik hem gisteren al, maar de goede exemplaren liggen niet voor het oprapen. Ik heb in ieder geval weer een leuke speurtocht!

2 likes

Nog niks.

left blank

1 like

Ik volg het in spanning! :+1::wink:

1 like

Mijn Rolex 16600 uit 1991. Twee keer in het bezit gehad, tweemaal weer verkocht. Schitterend horloge.

1 like

Regret is een groot woord, maar nu met mijn verhuzing enzo had ik hem misschien niet moeten verkopen haha.

Mijn eerste Rolex, maar gelukkig is hij op een goed terecht gekomen bij @Stefanmol

4 likes

Naja de OP even als de Air King zijn beide voort gekomen uit andere ongelukkige kut horloges…

Zelf dus nooit 100% kunnen kiezen, dat maakt het lastig.

2 likes

Deze…Had toen een 16610 en 16710 en vond ze teveel op elkaar lijken. Nooit moeten weg doen…

6 likes

is het ook, alleen genieten is wel lastig als er toch beetje narigheid omheen hangt.

maar sws is de lol van de hobby laag omdat eigenlijk alles qua prijs sneller groeit dan dat ik kan sparen op het moment.

3 likes

Dit klinkt echt kut. Misschien is het dan gewoon buiten je league en moet je je doelen bijstellen, zodat je weer plezier in horloges hebt.

2 likes

Yes in een Steinhart, squale, longines , Fortis en Tudor zit allemaal een ETA 2824-2. Dus laat je vooral niet (te) gek maken. :wink: of stel een doel en ga voor een 1 of 2 piece verzameling. Zoek evt. Voor die ene grail en spaar daar voor​:+1:

1 like

Narigheid? Als je geen goed gevoel (of geen gevoel) bij een horloge hebt, dan gauw weg ermee. Zonde geld waarmee je ook mooie andere dingen kunt doen.

1 like

naja mijn doelen zijn niet zo heel onrealistisch.

En leuke vintage spory Rolex, nieuwe sub no date of een gave moderne DJ.

Iets in die trant is wat ik zou willen, maar zelfs met 6-7k budget is het gewoon niet echt leuk shoppen / zoeken.

Maar ik zie wel wat er op mn pad komt.

3 likes

Zijn iig geen zielige keuzes. Succes en veel plezier met de zoektocht.

1 like

Naja, dat lijkt me voor 6-7k toch best redelijk?

Ga je gewoon de wachtlijst op. Boeit het? Lekker beetje je vermaken met wat je hebt tot er een nieuwe sub uit komt rollen.

1 like

Gewoon op die wachtlijst laten zetten en krijg je een sub voor 7k

2 likes

Zeker. Bij Gassan €6/7 k voor sub nieuw!

Mmm dit is toch wel een vergissing van formaat geweest…

15 likes

Spijt van een verkoop :thinking:
Wel spijt van aankoop… en vooral dat ik zolang gewacht heb met de aankoop van een automaat.

2 likes

@koekoek @Ruud

nu sta ik toevallig al op de wachtlijst voor een sub, zowel in de UK als in ons mooie land.

maar ja leuk kopen is het niet. ondertussen geniet ik wel van wat ik heb ( op dit moment meer van mn casio dan van mijn Rolex ) dus we gaan het zien.

1 like