Wow, wat is er mis met die bandaansluiting?
Was een oud ding, lag er destijds niet wakker van. Zou me nu overigens wel storen, vandaar ook dat ik graag een nieuwere zou willen.
Nee, totaal niet. Ik ben er nog steeds blij mee. Jij wel spijt dus?
Dat dus. Hier voor 2,6K, na anderhalf jaar - in die staat - al niet meer onder de 3300. Maar los daarvan - gewoon het gevoel van een vintage Rolex. Patsen, maar met stijl.
Zoals niet geheel onbekend meer, was het vertrek onaangekondigd en zonder instemming…
De Nomos Tangente Expo 2000 had ik ook moeten houden. 1200 gulden nieuw voor betaald destijds…
Ja, LCD wordt weer hip…!
Dat klopt!
Wat maakt de prijs nou uit bij een horloge dat je nu mist? Het enige dat je daarmee aangeeft is dat je meer geld wil hebben en dat het horloge niets uitmaakt.
Het geld moet toch losstaan van de vraag of je een horloge mist of niet?
Ik mis mijn 116520 het meest. Was helaas verkocht ivm een nieuwe keuken maar wat was dat een heerlijke glimmer. Gee foto meer van helaas. Intussen alweer vijf jaar geleden dat ik hem heb verkocht.
Ik verkoop zelden wat, en als ik dit topic lees blijkt maar weer dat ik dat beter maar niet kan veranderen. Verkopen leidt alleen maar tot spijt.
Nee hoor, ik heb toch aardig wat verkocht maar spijt? Nee niet echt. Ik verkocht het niet zonder reden en vaak zijn er mooiere dingen voor terug gekomen. Flipperen moet een stijgende lijn in zitten. Ik ben gelukkig nog niet in de situatie geweest dat ik dngen moest verkopen vanwege financiele malaise, dan kan ik de spijt wel begrijpen.
Klopt. Ik heb wel eens een Tissot verkocht waarvan ik er twee had en daar heb ik ook echt geen spijt van. Ook als er iets veel mooiers voor in de plaats komt kan ik me voorstellen dat dat best zonder spijt achteraf kan. Maar ik ga echt niet iets verkopen omdat er weer “iets anders moet komen”
Een beetje, maar 't is je gegund hoor
Man, wat een lijst…!
Prachtige klok. Mooie rubber b band er aan en hij is af, imho
Nomos - Orion. Die gelukkig weer terug komt.