Ik weet het nooit met mesh… is er geen mooi rubber voor dit ding?
Zeker, ik heb een crafter blue liggen maar ik heb echt hélemaal níets met rubber. Dat hoort onder de auto… . Nee, dan mesh voor mij. Maar goed, het blijft iets met smaak hè…
True. Ik vind de mesh met rechte endlink niet zo mooi. Dat vind ik nooit.
Crafterblue lijkt me wel wat…
Ik had ooit een Tag Heuer Aquaracer. Verkocht omdat ik 39mm te klein vond…Behoorlijk veel spijt van gehad en eigenlijk nog steeds wel…
Dick
@Enpassant Crownguard +/- anderhalf jaar geleden denk ik.
Snel even een fotootje genomen, heb toch datzelfde haarlijntje op de bezel bovenaan. Vandaar mijn vermoeden
Dat klopt dan wel @Nasa! Tof ding he
@Crownguard zou me er eigenlijk nog eens een moeten verkopen🙂
@Enpassant Zeker weten! Eigenlijk was die boven budget en was ik oorspronkelijk bij Ramon om naar een Milgauss te kijken. Omdat ik de two tone bluesy al jaren zo een prachtig horloge vond en ik nog nooit eentje in het echt had gezien vroeg ik toch ook deze eventjes mee te brengen. Was een heel stuk duurder dan Milgauss, maar toen ik de bluesy in mijn handen kreeg kon ik niet weerstaan . Milgauss niet meer overwogen en de Clown mee naar huis genomen
Eerder spijt van aankopen, nog geen spijt van een verkoop gehad.
Goede keus en mooi dat je er blij mee bent!
Deze. Gekocht omdat het zo mooi de autosport symboliseert, aan de kroonzijde de ‘schakel flippers’ en aan de andere kant van de kast de ‘luchtinlaten’ Ook de dial is retescherp met de kleine dial als ‘racestuurtje’
Ruim een half jaar later kwam ik m toevallig op mp tegen. Bleek mn ‘eigen’ Tissot te zijn! Hop, terug gekocht!
Btw: werd hier op HF nooit erg gewaardeerd, deze snellerikketik, maar kak, ben blij dat ik m weer heb
Ik vind hem prachtig👍
Hoe dan, met een A.Lange & Sohne in bezit?
De DSotM is gewoon echt een waanzinnig horloge met een geheel eigen “smoel”.
Zou een mooie match zijn naast de klassieke Lange 1.
Heb je deze verkocht?
Woa nee ik ben gewoon achterlijk en heb het verkeerde topic aangeklikt deze gaat er nooit uit
Tijd om te gaan tukken