Wat is je ergste “regret to have sold”; welke heb je achteraf met spijt verkocht.

Spijt… best jammer dat ik ze niet meer heb, maar zou het zo weer over doen, dan heb ik het Omega Seamaster Chrono (1 x staal & 1 x titanium), Breitling Chronomat gd/st, Porsche Chronograph flatsix 6340, Oris Carlos Chronograph Limited Titanium, een hele zeldzame stalen Omega Chronograph uit 1945 (verkocht aan Amsterdam watchcompany voor € 2750 die hem dezelfde week weer had verkocht voor € 7250), Omega Speedmaster gd/st reduced al deze horloges verkocht in 1,5 jaar

Waarom al deze mooie horloges verkocht zal je je afvragen

Investeerde in mijn relatie, dat is mijn vrouw geworden en we hebben later een zoontje gekregen

Dus ik zou het zo weer over doen het verkopen, want vrouw & kind zijn me veel meer waard :blush:

5 likes

Oris Meistertaucher. Wat 'n gewéldig en uniek horloge… en onmogelijk af te lezen…heerlijke klatsert

7 likes

Toch wel mijn Pelagos en Aerospace Avantage. Beiden te snel (en goedkoop) verkocht helaas…

Dom dom.

12 likes

Van al mijn 20 of zo horloges die ik heb geflipperd nog niet 1 die ik mis. Kennelijk toch niet zo gehecht aan materiele dingen. En er kwam altijd iets mooiers.

Goeie Jaeger vibe deze.

1 like

Eigenlijk maar één waar ik echt spijt van heb. Eenvoudig terug te kopen maar intussen wordt er meer voor gevraagd dan ik er voor over heb.

Klein beetje spijt van deze omdat het zo’n mooie combinatie was. De tijd aflezen was niet te doen en dat is voor mij toch wel belangrijk in een horloge.

2 likes

Mijn grail :hugs:

Ik heb van de verkoop van deze wel enigszins spijt…

1 like

Heb zelden horloges verkocht maar de 79090 Tudor Sub die ik verkocht voor 1200,- doet nu wel een beetje pijn…

1 like
2 likes

Ouch. Is toch wel mijn nieuwe grail die 79090

F0CE2C27-5647-4A0E-B858-4AFF57431327
Kan eigenlijk niet kiezen tussen deze twee, maar denk toch wel de Seamaster het meeste :hugs:
Mvg. Bertjan

3 likes

heb je deze, de Explorer II 16570 Polar, ben eigenlijk wel opzoek naar deze , misschien weet je iemand :sunglasses:

Dat kan de komende periode wel eens mijn 16610 gaan worden :relieved:

Ik wil goud en nu er 2 hele mooie, voor mij speciale, DJ’s mijn kant op komen, moet ik toch iets gaan uitdunnen…

1 like

@Stem03 Helaas niet, de mijne is verkocht. Heb er zoals gezegd ook wel wat spijt van… Was een Swiss Only dial :frowning:

Customized Roles by MAD Paris

Stom dat je een horloge zo kunt missen :slight_smile:
Het erge is dat het model niet meer te krijgen is bij MAD.

1 like

:sneezing_face:

4 likes

JLC MGT, maar ik moest ivm

1. gunfactor, 1 van mijn beste vrienden wilde hem al jaren overnemen
  2. ik wilde heel graag een van mijn grails kopen en de kans deed zich voor
  3. hij werd niet meer gedragen omdat ik de Blancpain 100 hrs ultrathin heb

Ik mis deze vrij regelmatig waardoor ik me steeds vaker afvraag waarom ik hem heb verkocht. :grimacing:

6 likes