Wat is je ergste “regret to have sold”; welke heb je achteraf met spijt verkocht.

Deze is gelukkig nog wel terug te kopen. Prachtig horloge!

2 likes

voor mij moet dat toch wel deze zijn… :sleepy: voor list gekocht bij de AD… wat bezielde me om deze weg te doen…

7 likes

Jij hebt tenminste nog een foto van je Milgauss. Dat had ik zelf niet meer. Moest het doen met een foto van Chrono. :sweat_smile:

1 like

Maar daardoor wordt het ook niet beter… weg is weg

Mijn Seiko SPB077j MM200

Weet ook niet meer waarom ik hem weg gedaan heb toen….

Gelukkig recentelijk zijn net iets mooiere broertje met de blauwe wijzerplaat terug kunnen kopen

Nu laat ik hem niet meer gaan!!

4 likes

Spb089 blauwe alpinist, dan nog goedkoop verkocht ook.
De enige die ik soms een beetje mis te zien :sneezing_face:.

Deze:

Bulova 96B213

Qua financieel kost deze niet eens zo duur, is wel lastig te krijgen.
Maarrrrrrr… Een aantal weken terug hier op HF weer eentje bemachtigd :partying_face:. Had wel wat serieuze gebruikerssporen dus is nu weg (nieuw glas, opnieuw borstelen) en verwacht hem binnen enkele dagen weer terug.
Nieuw custom bandje ervoor ligt al een tijdje klaar. Kijk er enorm naar uit deze weer te dragen.

4 likes

Ergste niet, maar had van de week wel een hele rare guilt trip. Toen ik ineens bedacht dat ik de srpd65, ook gewoon als werk beater had kunnen houden. Dacht eens kijken of ik hem voor goeie prijs op chrono kan vinden. Nouuuuu nee :broken_heart:🥲

Mijn eerste “luxe” horloge, TAG Heuer Link CJF2110.BA0594
TAG Heuer Link CJF2110.BA0594 7 600x400
Foto uit 2011.
Nieuw gekocht bij Van Willegen, na 5 jaar verkocht op het forum.

Toch best wel spijt van de verkoop :thinking:

3 likes

Heb ooit een Haste Diver gehad. Dat was me een mooi ding, maar met verhuizen en klussen ging er een stuk uit de bezel. Hier op HF verkocht.

Typisch een horloge waar ik zuiniger op had moeten zijn.

1 like

Spijt is een groot woord, maar soms mis ik mijn Orange Monster (3rd gen) weleens.

1 like

Deze Baume mercier vond ik geweldig.
Voor nieuwe aankopen verkocht.
Maar deze bleef knagen.

Deze Omega met logo van de Turkse spoorwegen geruild voor een andere Omega en een Longines.
Hij was in mint conditie.
Weg gedaan omdat mijn vrouw hem lelijk vondt en omdat op YouTube werd gezegd dat caliber 1020 slechts zou zijn.

Deze Genève met caliber 565 verkocht vanwege de tekst " oh maar een Genève " het moest volgens sommige een Seamaster zijn dan was het pas goed. Onzin natuurlijk. Gelukkig ondertussen Dezelfde gekocht maar dan de Seamaster.

Nice :ok_hand:t4:

op het vintage Rolex forum is ook zo’n thread geweest (biggest regrets in selling). Wat daar voorbij kwam!!! Oef! Mensen die perfecte Big Crown subs hadden verkocht voor een paar duizend, dat soort dingen. En iedereen had nog foto’s van die horloges. Daar kwamen echt de meest geweldige stukken voorbij :persevere: :sob:

ik zal eens kijken of ik de link naar het draadje nog kan terugvinden (dan voel je je misschien weer iets beter :upside_down_face:)

Zelf heb ik ooit een witte 16570 weggedaan voor een prikkie. Was echt een topstuk, helemaal compleet, zelfs met originele aankoop factuur. Ongepolijst, in prachtstaat. Na de verkoop verdubbelde de prijs in een zeer korte tijd. auw.

1 like

Deze in 1978 na 10 jaar met veel plezier gedragen, verkocht😢

5 likes

was dat je eerste?

Goh, dat kun je met aandelen ook hebben. Erger als je hem weg deed en achteraf het horloge mist.

1 like

Eens, het verhaal over 10.000 bitcoins voor 2 pizza’s is ook zo’n situatie.

1 like

Da’s heel lang geleden, Henk. Da witte gij ook. Die tweede keer is hij weer weg gegaan en ik heb nooit meer spijt gehad. Ook niet van de 171.

De enige die ik nu nog wel eens mis is mijn SBGA465.

Maar ja, dat wordt goed gemaakt door de vervanger.

En zo hebben de Stargate en SKX ook hun opvolging gekregen:

Kortom, @RLC had stiekem toch gelijk, zo’n vijf jaar geleden, toen hij dit zei:

Hij bedoelde always, de arme scheet. Maar toch.

Ik ben van vijf naar zo’n 60 geflipperde horloges gegaan, dus ze glijden ook van me af als water tegenwoordig. Doet me aan ene @Candide denken, die hier ooit op het forum zat. Misschien heb je 'm nog gekend?

Goeie ouwe tijden.

8 likes

:joy:

Ik mis de mancavefoto met de zonnebrillen, whiskyflessen en het zakmes vooral…

Die had er op enig moment geen een meer toch?

1 like