Wat is je favo horloge?

Op dit forum zie ik zo gigantisch veel variatie van de merken/materialen en looks.
Wat is je favoriete horloge en waarom? Je mag er maar 1 uitkiezen uit je collectie :wink:

Die van mij is deze Rolex Sea-Dweller 4000 (116600). Dit horloge gaat met alles, is onverwoestbaar en ik vind het top dat ik hem niet vaak tegenkom in tegenstelling tot andere uurwerken van Rolex. Buiten dat vind ik het gewoon een heel mooi horloge :laughing:

Fijne zaterdag!

31 likes

28 likes

Grail als cadeau gekregen eerder dit jaar. All time favo :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

M.i. de perfecte mix van een OP-achtige kast met een Explorer-achtige bezel en een Black Bay wijzerplaat/wijzers.

• Kan altijd/overal. Past onder een overhemd en staat goed bij een zwembroek.
  • Onder de radar
  • Gezien prijs & beschikbaarheid maak ik me geen zorgen om een krasje meer of minder.
  • 36 mm is de perfecte maat voor mij.
20 likes

Deze is verreweg favoriet in de collectie. :sunglasses:

22 likes

Ah de Peter GP ehh Peter Blake :grin:

3 likes

Momenteel deze :sunglasses:

14 likes

Mijn favoriete horloge is toch echt de G Shock. Zo veel plezier voor zo weinig geld :ok_hand:t4:

25 likes

Gaat niet lukken 🤷🏻

Ik doe niet mee :sunglasses:

7 likes

:rofl: Ik had er ook moeite mee!

:grimacing: :joy:

1 like

Bezit wel vier horloges, hiervan is m’n Movado - François Borgel cal. 431A kortweg ‘UFO’ veruit de favoriet

7 likes

• Prachtige wijzerplaat.
  • De AR coating van Breitling is M.i. de beste die er is.
  • De band is top.
  • En niet onbelangrijk: aangeschaft in het jaar dat mijn dochter geboren is.
18 likes

Nu in de zomer is de G mijn favo :slightly_smiling_face:
Met warm weer vindt ik dit het prettigst om te dragen. Lekker licht en ook zorgeloos voor het strand bijv. En ook de stopwatch is handig met sporten. Dus deze draag ik dan ook 80% van de tijd.
Vraag je het buiten de zomer dan zal het een analoge automatische zijn :wink:

6 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes: :+1: kan er maar een zijn hé

1 like

🤷

Mijn Seamaster is mijn all time favorite.

Edit: mocht er echt maar 1 kiezen… Dan toch de Seamaster, the one that started it all :sweat_smile:

14 likes

Ja okee, deze zomer is het nog matig met alle regen haha! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Momenteel toch wel deze

15 likes

Pff dat is alsof je vraagt tussen mijn kinderen te kiezen… :joy:

Maar als ik er echt maar één zou mogen houden zou het deze worden:

13 likes