In de zomer is het toch echt de Milgauss.
Poooohhh wat een heerlijke foto. Ik vind die GMT Master II Batman wel echt gruwelijk. Ga denk ik maar eens even wat (hele lange termijn) balletjes opgooien bij de AD.
Dit is ook mijn favoriete horloge waar ik niet aan kan komen
Voor mij is dat mn Seiko Monster. Degelijk horloge waar ik niet om neergestoken wordt, en makkelijk afleesbaar met mn slechte oogjes.
U bent The Terminator?
Nee, had em uitgeleend aan Arni toen Sarah weer es agressief bezig was
Wow, wat is dit voor n sluiting? Lijkt alsof je makkelijk fijn afstelling mee kunt doen.
Sideshow altijd mooi spul! Zolang de qc goed gaat
Mijn favo is & will always be de IWC Big Pilot.
Als alternatief (vanwege de prijs ) op de 2e plek is het nu m’n IWC Flieger Chrono. Sinds kort in m’n bezit
En op een goeie 3e plek de Omega Planet Ocean 600 in 45.5mm. Komt vd week binnen
Klopt, op deze foto kun je de fijnafstelling beter zien.
Met deze band werd de ‘zwarte’ GMT destijds naar keuze geleverd.
Hoe ziet de clasp er v achteren uit wanneer ie gesloten is?
Sportief en elegant. Lijkt me de juiste combi
Zo.
(Dezelfde band, maar eentje die ik eerder had.)
Je ziet dat het rubber is uitgedroogd, en dat is een bekend probleem. Mijn huidige heeft beter (minder stug) rubber dus hopelijk blijft die langer goed.
Dan kan ik het zeker weten niet
Maar ik neem aan als je een Patek Philippe, gouden Daytona en Day-Date hebt gekocht dat het jou wel moet lukken toch?
Chesterfield bureau? Krijg ik straks ook in mijn nieuwe Office
Nice! Ik heb hem ooit gebruikt gekocht op marktplaats met ook nog een boel tweedehands klassieke schilderijen en ongeveer vijf jaar later nog steeds beste aankopen die ik heb gedaan
Even een update, ik heb vandaag een nieuw favoriet horloge.
Excuses voor stof en vlekken, ik draag dat ding ook maar. Maar na drie dagen Archimede is dit wel even anders:
- Nog steeds 39mm, maar nu 15mm dik. Koddig dik.
- Seiko Column wheel chrono, what’s not to like?
- Überbol glas, saffier uiteraard. Yup.
- Nog steeds 100m WR. Dit keer met een wat overbodige schroefkroon.
- Supercoole caseback.
- Lekker zittend rubber. Het moet niet gekker worden.
Ding is gewoon torenhoog, OK. Maar het rare is: Hij draagt comfortabel op leer, NATO en rubber. Echt heel vreemd.