Wat is je meest afgedragen horloge?

Normaal hou je een horloge netjes bij in omgang en onderhoud zou je denken. Maar zelf heb ik ook een horloge waarbij dit niet het geval is :wink: ben benieuwd of jullie ook zoiets hebben. Ik trap af met mijn Casio die ik op zee om heb tijdens het werk. Mooie krassen en verfsporen.

1 like

Voor werken in de tuin. Euro 4,00 op de Haagsche markt. En loopt akelig precies. :rofl:

2 likes

Deze, gemiddeld 9 uur per dag in een kantoorjungle.

25 likes


Deze gebruik ik voor m’n werk, heeft al aardig wat kilometers gemaakt op de trein🚂 Ben verbaasd dat ie er nog zo uitziet want in de haven gaat het er niet altijd zachthandig aan toe.

3 likes

Inderdaad erg goede staat. Kan ik niet zeggen.

1 like

Mijn kluschinees; die heb ik speciaal voor het lompere werk. Originele bandje is overigens inmiddels gesneuveld. :sweat_smile:

3 likes

Ziet er goed gebruikt uit👍

2 likes

Een tourbilon gebruiken als klushorloge???

2 likes

Nee hoor, is een goedkoop open-heart horloge; kostte iets van twee tientjes inclusief verzending uit China. :wink:

3 likes

Valt nog wel mee :slight_smile:

3 likes

Ben je booreilandschilder?

2 likes

Nee werk op schepen als stuurman :wink:

1 like

mijn 80ies hommage aan de eerdere DJ verliest met mij wat chroom van de bezel maar wint karakter zullen we maar zeggen. Hij wint trouwens ook 5 minuten per dag op zijn ETA 2836-2, een echte winnaar dus :wink:

1 like

Ik heb deze twee:


Maar wat er ontbreekt is m’n Seiko chronootje. Dat ding ligt al een tijdje bij ome @HanDavinci. Ik vraag me af of die het nog doet. :slight_smile:

Zeg, Han, doe es een fotootje? Die is pas goed afgeragd.

2 likes

Ben niet thuis nu :upside_down_face:

Maar zal het vast wel doen. Anders krijg je een nieuw batterijtje. Volgend weekend wat doen? Dan neem ik hem mee :sunglasses:

1 like

Goed plan! Appen wel even.

Gelukkig had ik hier nog een foto staan:

In m’n 10 jaar om de pols topic.

2 likes

11 likes

Potje poolen erbij. Ik masse je zo de tafel rond denk ik :sunglasses:

Afijn on-topic. Door lekker mijzelf te zijn heb ik een (voorheen mint) vintage mooi vernaggeld.

Dit was met nieuw glaasje.

Dit zonder:

Maargoed, daarom droeg ik deze en niet de DJ. Dan was ik nu nog steeds ziek geweest van emoties.

6 likes

Oh wow. Wat heb je daar mee gedaan joh?

Deze, ideaal horloge voor kluswerk in een nieuwbouwhuis :grinning:

6 likes