Wat is jouw beste aankoop van 2018? Meerdere kan/mag ook 👍😉

Mijn drie limited project Vostoks:

Foto 1: Vostok RE Baikal. (200pcs)
Foto 2: Vostok WUS Slava diver (250pcs)
Foto 3: Vostok WUS/HDR Valentina Tereshkova (400 pcs)

7 likes

Voor mij is het deze NTH.

3 likes

ML pontos S diver

14 likes

Beste aankopen.
Links de Casio Protrek PRW-3100.
Besteld op 3 januari, dus het kan nog net. Meest practische en multifunctionele horloge voor de kantoorduiker/ontdekkingsreiziger die ik ben, want voorzien van kompas, barometer, hoogtemeter, zonsopgang en zonszondergangsaanduiding, stopwatch etc etc etc. En dat om de weg te kunnen vinden van mijn burostoel naar het koffiezetautomaat in een kantoor dat qua oppervlak goed vergelijkbaar is met een redelijk formaat bungalow.

Rechts de Seiko S23626J1.
“Stupid Awesome” is de beste uitdrukking die ik er voor kan bedenken, zeker aangezien ik al een SBBN031 had.

6 likes

opa dial hehe

1 like

13 likes

Deze!

25 likes

Als alles goed gaat morgen afhalen. Anders hopelijk maandag. Dus net nog op tijd voor dit topic en om het met afstand te halen van de SOHII eerder dit jaar. Lukt maandag niet, verplaats ik hem naar het topic over de plannen voor 2019…

14 likes

Mijn beste aankoop van 2018 was niet eens een horloge, maar een bandje van @Ko-Banden. Zo’n toffe aanvulling op het horloge, dat het inmiddels het horloge is dat ik het vaakst draag.

12 likes

Easy win, bb58

27 likes

De shogun is gelukkig weer terug. 2 keer verkocht en toch spijt van. Het blijft een absolute schoonheid.

6 likes

Mooie combi zeg :+1:

1 like

Wel wat voor op moet offeren maar zeker deze:

12 likes

Ik begin sterk te twijfelen aan mijn eerder antwoord in dit draadje.

De foto is niet best, maar het horloge is heerlijk! @VerKoper , bedankt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Hands down.

21 likes

Dan ga ik toch voor mijn laatste NA in dit jaar…de Grand Seiko SBGV223. Zwarte pianolak wijzerplaat en 40mm formaat. Nu nog een mooi donkerbruin (of cognac) bandje.

27 likes

Ah… toch :roll_eyes: …Heb je nu een blauwe en een zwarte GS? Of heb je die blauwe niet meer? Misschien ben ik wel abuis :crazy_face:

1 like

Haha…ja is beetje snel gegaan. :crazy_face: De blauwe 37mm is door naar ander HF lid. Nu dus deze 40mm zwarte versie.

2 likes

@Slin , bij de les blijven voor je het weet zit @daffie met een Sinn om zijn pols.Die man is onnavolgbaar

3 likes

Oh toch de blauwe geflipperd …Zit ik de ene dag die blauwe te liken en de andere dag dacht ik dat het vanwege het licht was dat hij meer zwart overkwam… :joy: …kan snel gaan hier op HF :roll_eyes: …Prachtig horloge :ok_hand:

3 likes