Dat weet ik ja…maar bij deze zit het alleen in de kleur wijzerplaat
ik weet nog van niks…
Dat is wel wat anders dan…Damasko,GS,Oris zijn de meeste merken die bij @daffie komen of weer weggaan
De eerste plaatjes die ik trouwens heel veel heb gezien waren die Omega Cosmic…daat heeft hij erg lang mee gedaan …Was echt een beauty
Ja maar dat vliegtuigje he
@Slin Dat had idd zomaar gekund…vanuit sommige hoeken lijkt zo’n GS wijzerplaat soms opeens veel donkerder. Maar ik wilde toch eens het grotere model proberen en laat nu net Kiek deze in de verkoop hebben én een ander HF lid achter m’n broek aanzitten voor de blauwe gs…toen ging het opeens snel.
@junior not yet…not yet. En ergens vermoed ik dat jouw 857 lekker blijft (she should!)
Ja man leuk die Cosmic 2000…was idd een mooie Omega…echt vintage.
En idd…Damasko, Sinn en Oris zijn voor mij toch wel de merken waar ik echt iets mee heb…en Grand Seiko uiteraard.
Daar kan ik helemaal inkomen…die blauwe was 37mm zeker? Ideaal voor mij
Mwah, hij gaat er toch wel uit hoor @daffie … ik heb alleen nog geen haast. Tenzij jij jouw ‘beste aankoop in 2018’ nog nét even wil upgraden, maar dan moet je wel snel zijn.
Deze merken zijn ook echt top! Ze vallen prijs technisch gezien en de kwaliteit die je ervoor terug krijgt ook echt in de ultieme top! Qua prijs beetje tussen de €750,- - €2000,- en qua kwaliteit vaak (ver) boven hun prijs.
Heb jij al een Sinn gehad dan??
Haha…ja ga je het toch doen? Eerlijk gezegd denk ik dat de 43mm voor mij te fors gaat zijn…ik vind momenteel 42mm al te groot. Dat was mijn ervaring kortgeleden met de Oris 65.
@Phoenix.bas absoluut!
Ps aan iedereen…sorry voor dit kleine off topic intermezzo
Twee beauty’s
In December 2016 liep ik al (in “Wat had je willen dragen”) te dromen over deze:
Ik dacht toen dat het horloge niet voor mij zou zijn weggelegd. Bij toeval kwam hij dit voorjaar op mijn pad én was ik in de gelegenheid om toe te slaan.
Vervolgens loop ik in de zomer deze tegen het lijf:
Een soort van jeugdliefde uit de tijd dat horloges nog niet echt een rol speelden in mijn leven. Het kwam destijds niet in mij op om serieus geld te betalen voor een horloge. Van de zomer had ik er totaal geen moeite mee
Erg blij met deze twee toppers van 2018!
Ik heb overigens wel de Speedy en de Marathon TSAR moeten offeren om het geslagen (financiële) gat te dichten…
Dacht in januari gelijk mijn aankoop van het jaar te hebben gedaan met deze Marathon JSAR.
Toch heeft deze geweldenaar plaats moeten maken voor de èchte aankoop van het jaar, de Saturation Diver. Dit is één van de meest brute klokjes die ik ooit heb gehad. En blijft nog wel een tijdje in mijn collectie.