Wat is jouw beste koop in 2017?

Gelukkig ben je er niet snel op getrapt. :joy:

3 likes

Voor mij het onderstaande duo. Als eerste de Tudor overgenomen van @Amice. Werkelijk een prachtige dresser. Af en toe twijfel ik of ik hem niet van de hand moet doen voor een Rolex Datejust 1601, maar die kost minstens het dubbele en ik vind de Tudor over het algemeen eigenlijk net zo mooi dan wel mooier. Voor m’n kleine polsen is het formaat van 34mm perfect.

De Seamaster in oktober overgenomen van @Victor70. Heeft net een (gratis) volledige service van Omega gekregen. Echt een ontzettend mooie duiker. Vooral vanwege de wijzerplaat en de band is deze in het echt zoveel mooier dan op plaatjes. Het had niet veel gescheeld of ik had de nieuwste keramische versie gekocht, maar ben achteraf heel blij dat ik voor de Bond-versie ben gegaan. Deze gaat (denk ik :sweat_smile:) nooit meer weg.

12 likes

Voor mij ook zeker de mooiste die ik bij jou voorbij heb zien komen! Erg mooi, nog even een betere foto van het net geplukt met de mooie afwerking

7 likes

Zeker, wat mij betreft een van de toppers hier die @royke74

3 likes

Zo, inderdaad, wat een schitterend horloge! Ehh… ik bedoel klokje :wink:

1 like

Mijn toppert van dit jaar is een omega.
Een uit de duidelijk minder populaire Dynamic lijn.
Geen poeha, geen tierlantijntjes, geen diameter die bijna de polsbreedte overschrijdt, geen solar energysucker, geen edelmetaal, geen 200 + meter waterdichtheid, ……
Maar gewoon een eerlijk klokje dat heerlijk draagt en er werkelijk als nieuw uitziet.
Heeft ca 13 jaar in originele tin can gewacht tot ik het in mijn bezit kreeg.
Dat is dus voor mij dé aankoop van 2017

Check:

22 likes

Qua horloges weet ik het niet echt, al is het maar omdat bijna alles weer weg is.

Vooruit, een leuke uit 2017:

Qua alle andere spulletje, ja dan weet ik het wel.

16 likes

Toch deze denk ik…

38 likes

Eerste beurt mislukte: zat na afloop nog een defect in het horloge.
Nu is alles perfect :smirk:

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag!

1 like

Deze;

22 likes

Mijn Ball Stormchaser Pro…

Perfecte maat met zijn 43mm, kwaliteit en leuke wijzerplaat.

8 likes

Al krijgt ook mijn Hamilton Intra Matic opmerkelijk veel polstijd (past echt bij elke gelegenheid), mijn aankoop van het jaar kan er toch maar één zijn: de Seamaster Chronostop gemaakt op precies mijn geboortedag. Niet alleen daarom, maar ook omdat het in alle opzichten een geweldig fijn en prachtig horloge is. Iedere keer weer als ik hem omdoe, voel ik mij zeer bevoorrecht. Dus eigenlijk niet mijn horloge van het jaar, maar van mijn leven: deze gaat nooit meer weg.

25 likes

Rode sectie: Epoch Stockholm Racing Chronograph: Bruine sectie (vintage) Clerc:

:sunglasses:

12 likes

Mijn beste aankoop van 2017 is ongetwijfeld de Omega Speedmaster Professional Moonwatch.

Daarnaast mag het horloge dat ik van mijn opa heb geërfd, de Eterna Sonic Electronic ESA9162, die ik volledig heb laten reviseren en restaureren ook niet ontbreken in de horologische hoogtepunten van 2017.

Terug denkend was 2017 wel echt een goed jaar. Ook nog een Tissot Visodate, Tissot Le Locle, Seiko Sumo SBDC001, Seiko Sarb065 Cocktail Time en een Seiko Sarb033 toegevoegd aan de collectie.

26 likes

Zonder twijfel, DJ uit geboortejaar.

39 likes

Mooie camera. Ik heb van de week een X-t2 gekocht. Topding.

1 like

Tof! Ook overgestapt naar de magische wereld van Fuji dus :ok_hand:

1 like

Deze Seiko

34 likes

De dial van de Clerc :ok_hand:

1 like