Wat is jouw droomcollectie?!

Ik droom ook niet over horloges :sleeping:
Nee, ik hoef er niks bij, dik tevreden met wat ik heb.

Draag alleen duikers op staal, de rest mag iedereen houden. De Aquis is qua uiterlijk niet te vervangen :

de MM200 de perfecte zwarte duiker, en de SKX en Vostok blijven lekker erbij.
Binnenkort misschien die nieuwe Seiko proberen, kijken of dat wat is (spb153).

Ik heb ondertussen al zoveel gepast, ik geloof het allemaal wel :sunglasses:

8 likes

Ik ben altijd heel slecht in dit soort dingen want bij mij veranderd dit dagelijks maar ik ga een poging doen:

Niet op volgorde:
Rolex gmt master 1675
Rolex daydate 18038
Jaeger lecoultre master ultra thin
Casio G-shock ga2100
Oris diver 65
Omega speedmaster professional moonwatch

Ofzeu.

7 likes

Heb nog eens herbekeken wat ik als droomcollectie zou willen. Ik zou voor een rolex sub no date gaan als voorheen maar hierbij zou ik dan een Breitling Navitimer 46mm. Ik hoop nog altijd om deze dial te zien met een GMT functie. Dat zou echt het droomhorloge zijn!
unnamed

4 likes

Oke dit lijkt me ook wel tof, 3 piece, lekker overzichterlijk en klaar.

8 likes

Dat ziet er echt super uit!

Mijn grails heb ik alle in bezit
Dus ben tevreden.
Koop hooguit nog af en toe iets omdat ik het leuk vind.
Tuurlijk moet het wel mooi zijn!

Er is 1 horloge wat vorig jaar niet is doorgegaan en wat als ik besluit toch nog eens flink te betalen voor een horloge er absoluut gaat komen.
Geef het niet veel kans, vind het wel prima ondertussen en wil bij mijn besluit blijven geen DURE klatsers meer aan te schaffen.

4 likes

Goed idee haha, zo te horen heb je al genoeg geld geinvesteerd. Ik vind wel de omega de ville mooier dan de rolex cellini naar mijn mening.

Heb geen echt gevoel bij Omega, dus dat zal niet gebeuren .
Idd wel een mooi horloge benoem je .

Heb ook niet echt een connectie met omega maar vindt wel dat de de ville line-up een van de enige zijn waar ze objectief beter mee zijn dan rolex hun celline. Hierbij is het ook een van de enige lijnen waarbij rolex, omega faked en niet andersom haha.

1 like

Drie jaar geleden was het een droom van me om een Omega in m’n collectie te hebben, nu heb ik een droomcollectie van zes Omega’s!

23 likes

Prachtige collectie, vindt die vintage omega met de small seconds het mooiste!

1 like

Eigenlijk best simpel voor mij:

-Rolex Daytona 116520 white dial
-Patek Phillipe Aquanaut
-Rolex 1675
-Rolex Day Date 118238

1 like

Mijn 1 piece collection, met andere woorden; een tevreden mens heeft altijd genoeg…:grinning:

5 likes

Dank je wel Joey!

1 like

Fromanteel doos, maar de Fromanteel weggedaan ;)?

2 likes

2 likes

Nee, heb er nog eentje in een andere Fromanteelbox. Draag ik echter nooit, kan er niet meer aan wennen :tired_face:
Cadeau van mijn vrouw, lang geleden, dus ik doe hem niet weg (Maar ook nooit om :smirk:) .

2 likes

Mooie Zenith komt me erg bekend voor :wink:

1 like

Zou dat misschien alleen kunne met de rolex sub of explorer.

Heb dezelfde Seiko Sportura. Leuk horloge, je ziet ze helaas niet veel. Hoe houd jouw bandje?