Dacht dat de Padi Turtle JDM als 1e zou komen, maar soms lopen de zaken anders
Kwarts is niet mijn ding, maar wel een mooi en strak horloge.
Nou, laten we hopen dat mijn Pan Europ chrono nog op tijd is.
Pakketje was per luchtpost verstuurd vanuit New Jersey naar San Francisco. Vriend van me was niet thuis dus UPS bracht het naar centraal punt, waarop het pakketje doodleuk werd teruggestuurd.
Nu gaat hij deze week per truck weer vd oost- naar de westkust. Gelukkig ben ik er pas de 20ste! En tot begin feb dus komt vast goed.
Dive Watch Facebook group lmtd edition (87/100)
Cant wait for its arrival
Zojuist bestelling geplaatst voor een CW Trident Pro 600 Automatic. Nu 51% korting. Prijs? Eur 370!!!
Mijn eerste aankoop in 2017
Mooie, chique Seiko 5 uit Singapore laten komen. De SNKM47.
Erg blij mee! Er komt een zwarte lederen band met witte stiksels op.
Ik ben ook lid van Diverswatches! Erg cool horloge met een oplage van maar 100 stuks.
Die ja Leuke Limited!! Ben reuze benieuwd naar het resultaat.
De aquadive was ook erg tof.
Welke site heb je 'm vandaan? Ik zie altijd āuit Singaporeā voorbij komen, en ik begin benieuwd te worden naar de bronnen
@HanDavinci
Ik heb deze van e-bay geplukt. Bij ānormaleā webwinkels is hij voor zover ik heb kunnen zien altijd out of stock geweest en uitgerekend toen ik mijn oog op dit model had laten vallen, werd hij aangeboden. Ik heb nog geĆÆnformeerd bij ƩƩn van de webshops die hem als āout of stockā op de site had staan maar zij konden mij geen duidelijkheid verschaffen omtrent wanneer hij weer verwacht werd. Toen heb ik direct de trekker maar overgehaald.
Beste forumleden, ik heb mijn oog laten vallen op een Enicar chronochraaf stalen uitvoering ietwat strakke kastvorm uit de 70-ties of iets jonger mischien ? Wordt dit mijn eerste aankoop 2017 ??
Dan heb je het karma aan je zijde staan. Hartstikke mooi ding met zoān zwarte dag en datum! Veel plezier ermee!
Heb deze gereserveerd. Limited edtion (250 stuks) uitvoering van de Marine Automatik 40mm in het kader van het 90 jarig bestaan van Stowa dit jaar. Voorzien van Durowe uurwerk. Levering mei/juni. 2017 is begonnen

Was de eerste aankoop, geretourneerd vanwege verkeerde kleur⦠Wit
Johā¦verkeerde kleur geleverd door CW? Omruilen dusā¦of?
Ps ik heb mijn order begin deze week geanulleerd (Trident Pro 600 white dial)ā¦het was toch beetje teveel een ondoordachte snelle klik
Hadden geen zwarte meer, dus laat maarā¦
Ok. Maw je had een zwarte besteld maar je ontving een witte omdat men de zwarte niet meer op voorraad hadā¦en zonder jou hierover vantevoren te informeren?