Wat is jouw eerste aankoop in 2017?

Da’s nog niet té groot… conclusie, foto vertekend of je hebt wel hele dunne polsjes :slight_smile:

Allebei. Heb een polsomtrek van ongeveer 17 cm. Hij is wel flink hoor, maar dat hoor ik wel vaker. :stuck_out_tongue:

3 likes

Deze mooie Sun. Voor de Kerst besteld. Gisteren ontvangen!

1 like

Een zwarte Crafter CB02 voor de Blumo.

2 likes

Seiko Turtle PADI !

3 likes

Omega Seamaster professional :sunglasses::sunglasses::sunglasses:, ik ben klaar voor de rest van het jaar…

9 likes

De HFLE, voor mij nummer 2 :joy: Eens kijken of deze geen productie foutjes bevat… Vanmiddag komt hij binnen.

2 likes

Omdat er toch maar een blauwe duiker moest komen is dit hem geworden, De Orient Ray 2. Het nieuwe uurwerk (F6922) loopt mooi. +5 sec per 24 uur. Benieuwd of dit zo blijft. Het horloge is mooi afgewerkt en ik kan niks ontdekken wat niet helemaal klopt. Top kwaliteitscontrole bij Orient. Heb ook een super oyster bij strapcode besteld. Plaatjes volgen als die binnen is.
Kortom, mijn start voor een nieuw horlogejaar is goed begonnen.

9 likes

Da’s een mooie!

1 like

Mooie klok!
Niks is beter dan het jaar beginnen met een blauwe duiker :wink:

1 like

Dank je, nu nog op zoek naar een dresser van 40mm om de kist vol te maken…:relaxed:

1 like

Een mooi begin van 2017:

9 likes

Net op het randje van 2016 besteld, in 2017 ontvangen:

6 likes

Gekocht in 2017, veel eerder gemaakt natuurlijk :thinking:

3 likes

Moest er toch maar van komen. Zo juist deze opgepikt bij @Marxje

4 likes

Deze zal binnenkort uit Italië komen. Citizen cosmotron uit 1974, met caliber 7803a. Ik vind het een prachtig horloge en het elektrische uurwerk is lekker zeldzaam

5 likes

Deze in aantocht, zal wel april worden voordat ie klaar is.

6 likes

Een Maen Classic Moonphase, blauwe powder-coated wijzerplaat en band. Saffierglas, 38mm breed, 7 mm “dik” & prima afgewerkt. Door het ontbreken van een tikkende secondewijzer zie je niet gelijk dat het kwarts is. Overigens niets mis met kwarts, altijd makkelijk om één horloge te hebben dat bijstaat :wink:

10 likes

dat hoop ik niet, heb er ook 1 in pre-order, Magrette heeft een goede reputatie op dit vlak

Wat ik begrijp, is dat er 2 batches zijn. 1x levering jan/feb, en een in april/mei.