Wat is jouw eerste aankoop in 2017?

Tof zeg, dat glas.

Ik zou zeggen: doen!
Ik heb de quartz omdat mijn pols te klein is voor de automatic, maar ik heb ze beide gepast en het is echt een prachtige klok :blush:

1 like

Mijn eerste aankoop is afhankelijk van de staatsloterij trekking. :slight_smile:ļø
Mocht dat weer niks zijn dan waarschijnlijk een Omega Seamaster of een Tag Heuer Monaco


Mocht ik wel een flinke prijs in de wacht slepen dan ga ik ze beide halen. :smile::+1:

8 likes

Ik stem voor deze ! :thumbsup:

3 likes

Geniale aankoop zou dat zijn. :thumbsup:

De Tudor BBB of BBN. Ik weet nog niet welke mooier is. Wat vinden jullie?

of

5 likes

Ik heb de jouwe al een tijdje in het snotje :wink:

De Zwarte heritage is het mooiste.

Ik ga helemaal niets kopen in 2017 maar dat gaat altijd lastig wordenā€¦

Voor het eerst dat ik nog niet weet wat mijn volgend klok gaat worden.
Er is een potje, dat ook redelijk gevuld is, maar of/wanneer/wat daar ben ik nog niet uit.
Maar natuurlijk zal ik een foto posten als bekend is wat het is geworden.

Ik ookā€¦ Ik laat hem niet meer te vaak zien op het forum. Ik kan er moeilijk afscheid van nemen.

Als ik de discipline op kan brengen en me niet meer laat afleiden en ik heb de deur uit gedaan wat ik er voor moet opofferen dan zou deze in het eerste kwartaal moeten lukkenā€¦maar ja, of dat gaat lukken allemaal :cold_sweat: :sweat_smile: En dan wil ik hem ook nog eens per se in deze doos :wink:

7 likes

Ik ben er nog steeds niet achter sinds wanneer en bij welke PO deze ā€œdoosā€ wordt geleverd. :thinking:
Ik heb er zelf een uit mei 2015 met de ā€œoudeā€ verpakking.
Het twee of drie pasjes verhaal dat erbij hoort is mij inmiddels wel duidelijk.:sunglasses:

Mij ook volstrekt onduidelijk, heeft volgens mij niets met het bouwjaar te maken. Heb wel eens een discussie gehad met een Oostenrijkse Chrono24 verkoper en die stelde dat ADā€™s zelf de keus hebben of ze de Omegaā€™s aangeleverd willen hebben in de traditionele doos of bijv. in deze luxe uitvoering. Ik zie ze namelijk ook wel eens bij een AT. Kan me voorstellen dat het verkopen met een dergelijke verpakking (nog) meer succes zal hebben.

Het twee of drie pasjes verhaal ken ik niet :thinking:

Rondom 2014 is de Chronometeraanduiding van een aparte pas verhuist naar een aanduiding op een van de andere twee passen.
Dus rond dat bouwjaar kan je drie passen hebben of twee.
Als je er twee hebt staat op een van de twee passen Chronometre.
Wil je persƩ toch een derde Chronometre pas bij een PO van na 2014.
Dan kan je die opvragen bij Omega Ć  raison van ā‚¬ 150,00 :confused:

1 like

Ik hoop n blauwe Inox :kissing_smiling_eyes:

Zag hem vandaag in het echt bij Schaap en Citroen. Die moet domweg in mā€™n collectie. Wat een gaaf horloge is dat.

2 likes

Deze week besteld in Japan. Waarschijnlijk begin 2017 binnen.

12 likes

Een mooie Chrono, de Breitling Avenger 2 staat hoog op mijn verlanglijstješŸ˜€

even op Schiphol kijken?

Nee is even buiten budget tot ik de boel klaar heb in Suriname. Op zā€™n vroegst eind 2017. Maar zal denk ik voorlopig iets anders worden in 2017.

2 likes