Hoi Daniel,
En wat wordt de eerste aankoop van jou of is dat nog een verassing.
Hoi Daniel,
En wat wordt de eerste aankoop van jou of is dat nog een verassing.
Een Seiko natuurlijk, een vintage King Seiko Hopelijk is hij over een paar dagen binnen en dan maak ik wel wat fototjes.
Een Seiko SKX007j onderweg en een sailcloth Brady strap met oranje stiksel, ben benieuwd of dat gaat passen
Een Alpina Startimer gisteren gekocht in Antwerpen. Maargoed had ik eigenlijk al op het forum gezet.
Eigenlijk dus de laatste aankoop van 2016
Ja eigenlijk wel maar hij is wel voor 2017 bedoeld.
Nadat ik laatst de Squale tropic gmt zag van @Utrecht2 dacht ik DIE WIL IK !!
Na wat speuren en vergelijken vind ik eigenlijk de Squale 1521 ook wel weer heel gaaf!! Dus misschien 1 van deze 2
Speedmaster hoop ik ooit ook nog eens te bemachtigen, maar denk dat dat nog even duurt.
Wordt de eerste dit jaar als alles goed gaat.
Dinsdag ontvang ik mijn eerste aanwinst van 2017, een Ancon sea shadow!
Ik denk er toch wel sterk over om komend jaar voor mijn DA46 een broertje te regelen…denk dat hij dat wel kan waarderen
Nu de vraag welke het gaat worden. Lastig…weer een 3-hand model of deze keer een chrono? Weer een zwarte dial of deze keer gaan voor een witte?
Grappig, mijn eerste aankoop in 2017 is het bovenste bandje op de Damasko. Het is een Hirsch Robby, in dezelfde kleurstelling, Zwarte sailcloth en oranje rubber/stiksel.
Ben ik er toch weer ingetrapt.
Deze voor de onderdelen:
(ik heb er een NOS kast voor)
En deze twee, misschien moet ik @koen maar es contacteren…
(alhoewel ze vrij goed schijnen te lopen)
De coctail hoogstwaarschijnlijk, op een mooi donker blauwe of donker bruine croco band.
Ik denk dit setje
https://www.cousinsuk.com/content/common/images/categoryproductsku/S1505_pic1_cmyk.jpg
Mijn eerste aankoop was vanmorgen om 10:00 uur,
Een paar sneakers.
Euh… kwijl!
Oeeee. Ik zit er op 1 te azen, heb je een linkje? Helaas weet ik nog niet waar UF voor staat