Wat is jouw eerste aankoop in 2017?

Na ik gezien had “nog 1 beschikbaar” op de website van Monsterwatches is de eerste aankoop 2017 toch nog laatste 2016 geworden!

Hoop dat het deze wordt

3 likes

Ai … kan van de lijst hier. Komt dit jaar al! Specifieker, morgen tussen 17.30 en 19.30 uur!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

De rode is ook erg mooi. Was zelf wantrouwend over de kleur, maar is irl echt mooi en veelzijdig.

1 like

Deze word mijn eerste aankoop in 2017

[URL=http://s1303.photobucket.com/user/Gerardo_Ruiten/media/D3B069DE-6622-4F4C-9458-5A6C760BB0C5_zpszjcmlh4o.png.html][/URL]

6 likes

2017: ik zet het op een sparen om naar Japan te kunnen gaan voor een mooie vakantie inclusief de aanschaf van een GS springdrive. Vandaar, dat ik heel veel leuks en moois aan mijn neus voorbij heb laten gaan / laat gaan, op de HFLE 2016 na. Maar het is wel moeilijk.

Ach, sommige moeten daar hun hele leven voor sparen. Dan is dat ene jaartje geen probleem.

2 likes

Ik denk de Rodina,eerst voelde ik wat weerstand omdat het een schaamteloze copy betreft van Nomos Tangente,maar later zag ik weer dat de Nomos zo ongeveer een copy is van de Stowa Antea welke op zijn beurt weer een copy is van A.Lange & Söhne.
Toen dacht ik f(piep)k it,vind 'm gewoon mooi en niet te duur :grin:

2 likes

Hoewel hij al besteld is, zal ik hem pas over een klein maandje mogen aanschouwen​:cry::wink:

3 likes

Ik ken het gevoel :slight_smile:

1 like

Ik hoop 1 van deze:

.

2 likes

Ik vindt het lastig. Ze zijn alle 2 erg mooi. Misschien toch eerder de blauwe,

1 like

Die Tissot geniet mijn voorkeur maar de Hamilton en de Seiko valt ook niets op aan te merken. Alle 3 de horloges Seiko, Hamilton en Tissot zijn favoriete merken van mij.

Hier nog een mooie powermatic van Tissot. Staat te koop bij Bouman online

2 likes

Steinhart Ocean One Premium Blau, net besteld. Niet op voorraad, dus nog even geduld nodig …

Plaatje van de Steinhart site:

4 likes

Er stond er onlangs eentje op UF in mint conditie dacht ik. Snel toeslaan en de Steinhart bestelling afblazen. Sneller en goedkoper. :joy:

Neuh … ik wil een nieuwe, maar toch bedankt voor de tip :wink:

1 like

SARY055

of de SRP527J1, volgens mij hetzelfde horloge met een andere band? Is ook iets goedkoper :wink:

2 likes

Dat moet je dan pas in dec '17 doen - dan heb je er het hele jaar voorpret van.
Het probleem is dat de prijzen soms nog sneller stijgen dan je kunt sparen. :roll_eyes:

Eerste aankoop is al gedaan :upside_down: Of nou ja eigenlijk in 2016 betaald maar komt in 2017 binnen :smiley_cat: