Lekker wakker worden in het weekend met mijn favoriete website voorzien van een heerlijke espresso even bijlezen en bijleren over Baselworld en de vele persoonlijk horlogeverhalen. Heerlijk!
Wat is jullie favoriete setting?
Lekker wakker worden in het weekend met mijn favoriete website voorzien van een heerlijke espresso even bijlezen en bijleren over Baselworld en de vele persoonlijk horlogeverhalen. Heerlijk!
Wat is jullie favoriete setting?
Kakken met de deur open, ultieme thuis gevoel
Niks meer aan toe te voegen
Dit is nu een echte NA…
Gelukkig blijft de geur ons wel bespaard…
Niks tablets, niks telefoons, gewoon op de computer. Lekker snel, foto’s mooi groot en in hoge resolutie en natuurlijk een lekker muziekje op.
Weining andere keus, lijkt me.
Niet een erg ruim toilet
In het weekend, met na het fruit (heden bosbessen, pomelo en druiven) en de eieren met bacon op vers volkorenbrood, 2 grote mokken sterke koffie van versgemalen espressobonen. Dan achter een 24 inch monitor met een mechanisch toetsenbord de koffie rustig een half uurtje in het lichaam laten inweken. Het enige nadeel dat je regelmatig die broodkruimels tussen de toetsen moet weghalen.
Toch best nog oranjegezind, die zeeuwse geuzen!
Tablets en draagbare dingen vind ik niet lekker werken. Dus gewoon ouderwets op de pc, met vrolijke horror posters.
Prachtige woonkamer (en denk ik ook prachtig huis)!
Gaaf huis!
Historisch pand?
Ja, het is een rijksmonument.