Ben ik ook niet, enkel geestelijk labiel.
Zoân bijzonder woord is dat toch ook niet?
Je kan ook gewoon antwoord geven.
Nee toch?
Dat kan. Maar niet in dit geval, omdat ik repliceren gebruikte in de betekenis van âtegenwerpenâ, âtegenin brengenâ.
Patek Philippe natuurlijk!! Geweldige ontwerpen en afwerking. Ook kosten ze mij geen cent, mân creditcard wordt toch steevast geweigerd! Houd ook altijd in je achterhoofd; bezit van de zaak, is het einde van ât vermaak.
Top merk dus!
Je schreef toch âOneensâ als reactie op mijn stelling dat Omega sexyer was danâŠ
Maar dat zegt niet dat ik Omega minder sexy vind dan dat jij vindâŠ
Ik vind Rolex en Omega allebei even gaaf!
Opmerkelijk hoe dat blijkbaar werkt in mân hoofd: vanmiddag was er (even) een topic online over de lelijkste horloges en toen kon ik er meteen een paar bedenken, maar een favoriet kiezen, kost me toch meer moeite. Wellicht moet ik wat positiever in het leven staan Ăłf minder merken mooi vinden
Anyway, ik zou gaan voor Universal GenĂšve. De âcompaxenâ en polerouters blijven me fascineren. Het merk is volgens sommigen âvergane glorieâ, maar je kunt bij UG dan tenminste wel echt nog âglorieâ spreken. Vind het juist super gaaf dat een merk dat niet eens meer bestaat toch zulke tijdloos relevante stukken heeft gemaakt. Verwacht dan ook dat ik het zal blijven kunnen waarderen
Je hebt gelijk!
Dat is aardig van je maar helaas vertelt de spiegel het echte verhaal.
Succesvolle acteurs zangers rappers politici die smeergelden aannemen, of criminelen die in de drugs zitten of dieven die bij de hardwerkende arbeider zn spaarcentjes komt jatten, allemaal over de kap van de gewone burger, Een statussymbool mn gat, Bij de vleet worden ze verkocht op veilingen van in beslag genomen goederen door justitie,
Mooi man.
Ik heb nog wat komkommers, zou je die even willen vasthouden terwijl ik een Rolex voor je ogen bungel? Ik hou wel van augurk.
Heb even je forumactiviteit bekeken. Begrijpelijk dat je zo reageert. Je spreekt Nederlands en toch een andere taal.
Een echt favoriet merk heb ik niet. Elk merk heeft zijn mooie en minder leuke kanten. Maar als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor Junghans. Modellen waar uitgedacht design voorop staat, van goede kwaliteit zijn en tegen redelijke prijzen. Een merk dat geen opsmuk nodig heeft.
ik kijk altijd verlekkerd naar de Bell&Ross horloges. heb zelf een oudje, maar vind die vierkante modellen echt mooi. alleen de prijzen zijn debiel en wil dus ook niet de eerste afschrijving voor mijn rekening pakken. Misschien ooit een tweedehandsjeâŠ
Ten minste twee non sequiturs in één paragraafje. Youâve made my day!