Wat is jouw favoriete "Marmite" horloge?

Ja, ff bankschroeven. :grin:

Van Juri Levenberg uit München. Bekend als verkoper van vooral Russische horloges.
Onder de naam Sonnenflasche vind je hem op de Duitse Ebay.

Gekweekt in met Marmite bemestte grond, na het oogsten met azijn afgespoeld en geweekt in een badje van karnemelk:

Maar ik ben er zelf blij mee :smile:.

1 like

Dat herken ik. Bijna 20 jaar geleden gekocht. Deze Ebel heb ik minstens 15 jaar onafgebroken elke dag gedragen en heeft me nooit in de steek gelaten. Heeft inmiddels ook de bijbehorende littekens maar die koester ik.

Een Ebel Quartz kan inderdaad maar weinigen bekoren. Maakt ook niet uit. Deze wijkt toch niet van mijn zijde. Hij ziet nu wat vaker de binnenkant van de doos en als ik hem er weer een keer uit haal loopt hij nog steeds prima op tijd. Heerlijk zo’n Quartz!

2 likes

Ik mijn Bruhno Sohnle Pesaro ll, aanvankel was dit horloge niet comfy, dus een bandenswap en my god die zit zalig. Beetje aparte wijzerplaat maar is in mijn ogen wel iets leuk!

@Arvid en @CADirk Tuurlijk zijn er best een paar mensen die er niks mee hebben. Maar volgens mij zijn er toch wel heel wat liefhebbers van Monaco’s en Tuna’s. M.i. niet echt ‘Marmite-materiaal’, dus. Gewoon mooie horloges!:+1:

1 like

De Rolex Explorer II 216570 Polar. Some love it, some don’t. Helaas een ex maar wie weet komt ie er weer eens, al was het alleen maar om die lume. Foto’s uit eigen archief.

Zopas aangeschaft Alpha automatic met pointerdate - vermelding van dag - maand - 24 uurwijzer - dag-nachtaanduiding - secondewijzer met hacking functie. Of deze jaren mee zal gaan, geen idee, de tijd zal het leren :smile: maar ben er nu in ieder geval heel tevreden mee. Groetjes

1 like

Mijn Swatch Irony. Draag deze erg weinig, maar zal altijd in mijn collectie blijven. Maar het is een echte “you love it or hate it” horloge.


Foto vh internet. Kon er hier geen foto van vinden

1 like