Voor mij al een poosje deze:
Geen idee of hij er ooit komen gaat, is toch echt wel een paar klassen duurder dan ik gewend ben.
Voor mij al een poosje deze:
Geen idee of hij er ooit komen gaat, is toch echt wel een paar klassen duurder dan ik gewend ben.
Heel herkenbaar voor mij.
Ik vind veel mooi, maar een Navitimer is ook het enige dure horloge dat me echt al jaren interesseert om te kopen. Voorlopig wel nog steeds andere prioriteiten.
One day…
Prachtig exemplaar trouwens!
Als ik grotere polsen had de Omega Aqua Terra Worldtimer in volledig Sedna Gold…
Hnnnggg… ja zo mooi!. Weet je, dan maar een klatser. Als de loterij er doorkomt op 10-09-2020 dan direct naar de boutique.
Hahaha had ik ook gedaan
Want draag je de doos en papieren ook om je pols?
Nee dat niet maar iedereen stelt zijn eigen prioriteiten toch dus mijn grail wil ik als full set hebben!
Good luck finding one. Als je verwacht 100 jaar oud te worden, geen probleem. Mocht dat niet in de lijn der verwachting liggen zou ik er een oppikken zonder papieren/doos bij een betrouwbare dealert
Ik hoop het wel om 100 te worden maar verwacht het niet😉
En wat betreft full set, er staat ook “het liefst” maar als dat echter niet lukt kan ik ook wel leven met een hele mooie zonder box & papieren
Dat wàs deze, IWC Portugieser Rattrapante München Boutique Edition
Maar die is nu in bezit dus tja… dan is het geen grail meer…
A. Lange und Söhne’s 1815 annual calendar in witgoud!
Wel een keer voor gaan hoor!
Pak een mooi moment in je leven, invulling is voor ieder zelf te plaatsen.
Koppel de Navitimer aan dat moment en je hebt een horloge voor het leven.
Doen! Stukje geluk en trots om de pols.
Dank
Het droomhorloge dat bereikbaar is dat heb ik al en dat is mijn Rolex Submariner 114060 uit 2018.
Dan zijn er een aantal droomhorloges die ooit wel bereikbaar zijn zoals een Grand Seiko Skyflake, Jaeger LeCoultre Memovox Tribute to Deep Sea en een Rolex DayDate.
Echte droomhorloges, die dan ook een droom blijven zijn op dit moment…